וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיית חלוצים ביובנטוס: מנדז'וקיץ' ייעדר 3 שבועות, גם מוראטה נפצע

החלוץ הקרואטי סובל מפציעה בירך ויחמיץ את המשחקים הקרובים של הגברת הזקנה, כולל המשחק מול סביליה בליגת האלופות. גם הספרדי נפצע בבטנו מול גנואה, אך לא צפוי להיעדר לתקופה ממושכת

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס. GettyImages
פציעה לא קלה. מנדז'וקיץ'/GettyImages

יובנטוס השיגה אתמול (ראשון) את הניצחון הבכורה שלה בליגה עם 0:2 בחוץ על גנואה, אך המשחק הזה עלה לה בפציעות של שני החלוצים הבכירים שלה - מריו מנדז'וקיץ' ואלברו מוראטה. היום התברר שהחלוץ הקרואטי סובל מפציעה בשריר הירך וייעדר כשלושה שבועות לפחות.

"אחרי הפציעה שלו אתמול במהלך המשחק, מנדז'וקיץ' עבר בדיקה שהראתה חבלה בירך ימין והוא ייאלץ לחכות 20 ימים לפחות לפני שיחזור לפעילות תחרותית", כך הודיעה הקבוצה באתר הרשמי שלה. מנדז'וקיץ' יחמיץ לפחות את שלושת המשחקים הקרובים, כולל המשחק הבא בליגת האלופות מול סביליה מחזיקת הליגה האירופית בסוף החודש, והתקווה היא שהוא יחזור למשחק הליגה מול אינטר המוליכה ב-18 באוקטובר.

לגבי מוראטה, החלוץ הספרדי הוחלף כבר בדקה ה-22 בשל כאבים בבטנו ועבר גם הוא בדיקות מקיפות, אך עדיין לא ברור מה חומרת פציעתו. מוראטה יחמיץ קרוב לוודאי את משחק הליגה הקרוב ביום רביעי מול פרוזינונה העולה החדשה, אך עשוי להיות כשיר למשחק הליגה המסקרן בעוד שני מחזורים מול נאפולי בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully