וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האריסון בארנס דחה את ההצעה של גולדן סטייט להארכת חוזה

הסמול פורוורד, שפרץ בעונה האחרונה וזכה עם הקבוצה מאוקלנד באליפות, קיבל הצעה להאריך חוזה בארבע שנים נוספות תמורת 64 מיליון דולר, אך בחר להמשיך במשא ומתן. כריס בוש מתכונן לחזרה לפרקט

הריסון בארנס שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
מה צופן לו העתיד? בארנס/GettyImages

העונה החולפת הייתה עונת פריצה עבור האריסון בארנס. הסמול פורוורד הפך, בשנתו השלישית ב-NBA, לכוח משמעותי בגולדן סטייט, שעשתה את כל הדרך המרשימה לזכייה באליפות נהדרת. תחת המאמן סטיב קאר, בארנס פתח בכל 82 המשחקים בעונה הסדירה וסיפק ב-28.3 דקות בממוצע 10.1 נקודות ו-5.5 ריבאונדים, שיאי קריירה עבורו. בפלייאוף הוא השתדרג ל-10.6 נקודות וגם שם, עלה בחמישייה בכל 21 המשחקים שהווריירס קיימו בדרך לתואר. עכשיו, הוא רוצה להשתדרג גם כלכלית.

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, בארנס, אותו לקחה גולדן סטייט עם הבחירה השביעית בדראפט 2012, דחה את הצעתה של הקבוצה לחתום על הארכת חוזה לארבע שנים נוספות, תמורת 64 מיליון דולר. אם הצדדים לא יחתמו על הארכת החוזה עד לדד ליין עבור הארכות לחוזי רוקיז, בארנס יהפוך ביולי 2016 לשחקן חופשי מוגבל. המשמעות היא שקבוצות אחרות בליגה יוכלו להגיש לו הצעות ולגולדן סטייט תהיה האפשרות להשוות את אותן הצעות, אולם בהתחשב בתקרת השכר, שהולכת לזנק משמעותית בסיום העונה, הווריירס יכולים למצוא את עצמם בצרות בניסיון להשאיר את הכוכב העולה שלהם.

כאמור, ההצעה שהוגשה לבארנס עומדת על 16 מיליון דולר לעונה, דומה לחוזה שחתם לאחרונה חברו לקבוצה, דריימונד גרין, שיקבל 82.5 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. מי שדחה את ההצעה מטעם בארנס היה סוכנו הקודם, כאשר מאז השניים כבר הספיקו להיפרד וכעת מייצג את הפורוורד סוכן חדש, שימשיך במגעים מול האלופה במהלך החודש הקרוב, עד לתחילת העונה והדד ליין.

* כריס בוש, שבאמצע העונה שעברה, אחרי 44 הופעות במדי מיאמי, נאלץ להפסיק את פעילותו בעקבות חשש לקריש דם באחת הריאות שלו, מתכונן לקראת החזרה לפרקט. בוש, שחשש שהוא ייאלץ לפרוש מכדורסל בשל מצבו הרפואי, מאמין כעת כי הוא יוכל לשוב לשחק: "קיבלתי מתנה, לשחק כדורסל ואני מרגיש צורך לחלוק אותה עם אחרים ולהמשיך לשחק", אמר בראיון ל-USA טודיי, "נולדתי בשביל לשחק כדורסל ואני מאוד אוהב את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully