וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות צילומי הטלוויזיה: תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את טל בן חיים

בלם מכבי תל אביב, שפגע בשניר שוקר ללא כדור במהלך ההפסד להפועל רעננה, יעמוד לדין על סמך צילומי הטלוויזיה ועשוי לספוג עונש הרחקה. האישום: פגיעה בשחקן יריב ללא כדור

one

אם לא די בהפסד הסנסציוני אמש (ראשון), 2:1 בבית להפועל רעננה, האלופה מכבי תל אביב גילתה הערב כי הבלם שלה, טל בן חיים, יעמוד לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זאת לאחר שנתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא פוגע ללא כדור בשניר שוקר.

האירוע המדובר התחולל בדקה ה-57, אז שוקר, שלבסוף היה זה שכבש את שער הניצחון הדרמטי, ביצע עבירה על בן חיים. הבלם, שנראה עצבני לאורך כל המשחק, נשכב על הדשא ולפני שקם, הגיב עם בעיטה לעבר רגליו של שחקנה של רעננה. השופט ארז פפיר, כמו גם עוזריו, לא ראו את המקרה ובן חיים חמק מכרטיס אדום, אולם כעת, ככל הנראה על פי הצילומים, החליט תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, כי נגד שחקן מכבי תל אביב יוגש כתב אישום. הדיון בעניינו של בן חיים ייערך ביום רביעי הקרוב ואם יורשע ויורחק, הוא עשוי להחמיץ את המשחק של הצהובים בחוץ מול מכבי חיפה במחזור הליגה הקרוב ואולי אף משחקים נוספים.

בכתב האישום שהוציאה ההתאחדות לכדורגל נגד השחקן נכתב: "בדקה ה-56:30 לערך, קפצו הנאשם ושחקנה של הפועל רעננה, שניר שוקר, לכדור גובה ונחתו על כר הדשא. עת היו על כר הדשא, ללא כדור, כשהשחקן במצב כריעה והנאשם במצב שכיבה, בעט הנאשם מאחור, ברגלו של השחקן, והפילו ארצה. המאשימה תטען כי במעשיו המפורטים לעיל, עבר הנאשם עבירה של פגיעה בשחקן יריב". בן חיים יעמוד לדין על סעיף "פגיעה בשחקן יריב".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. קובי אליהו
יספוג עונש הרחקה? טל בן חיים/קובי אליהו

אין זו הפעם הראשונה ששחקן עומד לדין בשל הצילומים בטלוויזיה. בדצמבר 2011, בלם מ.ס אשדוד, יאיא פטי, ירק על חלוץ מכבי חיפה דאז, ולדימיר דבאלשווילי, אך השופט לא הבחין במעשה. בעקבות צילומי הטלוויזיה הועמד הבלם לדין וספג עונש הרחקה משלושה משחקים על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully