וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בספרד: אתלטיקו תארח את חטאפה, ולנסיה יוצאת לאספניול

מחזור אמצע שבוע בספרד: הקולנצ'נרוס ינסו להמשיך במומנטום ולרשום ניצחון נוסף (21:00), העטלפים יצאו למשחק לא פשוט מול הקבוצה הקטנה של ברצלונה (21:00). ב-23:00: גרנאדה - סוסיאדד

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: מסיבת עיתונאים של רפא בניטס

טרם הספקנו להרגע ממחזור סוף השבוע, ובספרד, כמו בשאר אירופה, נקבל מחר (שלישי, אין שידורים) ומחרתיים מחזור משחקים מלא. המשחק המרכזי של מחר, תארח אתלטיקו מדריד את חטאפה, אספניול תארח את ולנסיה המאכזבת וגרנאדה הקטנה תפגוש את סוסיאדד.

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. Clive Rose, GettyImages
רוצה להמשיך ולנצח. סימאונה/GettyImages, Clive Rose

אתלטיקו מדריד - חטאפה (21:00)

הקולצ'ונרוס, שמלבד ההפסד לברצלונה, ניצחו בכל שלושת המחזורים הנוספים, ירצו להמשיך במומנטום החיובי ולגבור על הקבוצה של פראן אסקריבה, שהפסידה שלושה מארבעת המשחקים שלה. אתלטיקו ניצחה את כל ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות עם מאזן שערים אדיר של 0:12. המשחק הראשון מבין הארבעה, כמעט לפני שנתיים, הסתיים ב-0:7 חד צדדי לקולצ'ונרוס. קוקה הפצוע ייחסר לצ'ולו סימאונה, עבדול קארים יודה ייעדר בצד השני.

אספניול - ולנסיה (21:00)

הקבוצה הקטנה של ברצלונה תארח את העטלפים המאכזבים, שניצחו רק במשחק אחד העונה. אספניול גברה על חטאפה וסוסיאדד, אך הפסידה לויאריאל והובסה 6:1 על ידי ריאל מדריד. מנגד, ולנסיה ניצחה רק את חיחון ולמעשה, לא הצליחה לנצח בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. ולנסיה ניצחה את אספניול בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות והיא תנסה להתאושש על הקבוצה של סרחיו. ארבייה ייחסר למאמן העטלפים נונו אספריטו סאנטו.

גרנאדה - סוסיאדד (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully