וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "אני צריך לפתוח", פריירה: "אני חייב לקבל החלטות"

פנרבחצ'ה כמרקחה: החלוץ ההולנדי, שנכנס כמחליף וכבש מול בורסאספור, לא מרוצה ממעמדו: "אני כשיר ל-90 דקות". המאמן השיב: "השחקנים יכולים לאהוב או לשנוא את מה שאני עושה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: מסיבת עיתונאים של רפא בניטס

האם אחת ההעברות הגדולות בתולדות הכדורגל הטורקי עומדת להתפוצץ לפנרבחצ'ה בפנים? רובין ואן פרסי, שהגיע הקיץ ממנצ'סטר יונייטד, כבר עושה קולות של שחקן לא מרוצה לאחר שלא פתח אמש (ראשון) ב-1:2 של קבוצתו על בורסאספור.

ואן פרסי, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-80, שלוש דקות לאחר שנכנס, העביר ביקורת על המאמן ויטור פריירה ואמר: "אם להיות אמיתי, אני מאוד לא מרוצה עכשיו למרות הניצחון והשער שלי. התחלתי על הספסל למרות שאני כשיר לחלוטין ויכול לשחק 90 דקות. התשובה היחידה לכך שהייתי יכול לתת זה מה שעשיתי - לכבוש ולתת לקבוצה שלי את הניצחון".

חלוץ פנרבחצ'ה רובין ואן פרסי עם מעריצו לואיס דיימונד. אתר פנרבחצ'ה, אתר רשמי
לא מרוצה. ואן פרסי/אתר רשמי, אתר פנרבחצ'ה

ואן פרסי, שהגיע הקיץ ממנצ'סטר יונייטד תמורת 3.5 מיליון ליש"ט, שיחק רק פעם אחת 90 דקות מאז שהגיע לטורקיה וכבש רק שני שערים, ביכולת שגרמה לפריירה לספסל אותו.

פריירה, שקבוצתו פתחה את העונה נהדר למרות הכושר הירוד של ואן פרסי, אמר: "הייתי משחק עם יותר שחקנים על המגרש אם היה אפשר. השחקנים יכולים לאהוב או לשנוא את מה שאני עושה, אבל אני חייב לקבל החלטות. אני שמח מההופעה של ואן פרסי מהרגע שנכנס. זה היה רע מאוד אם הוא היה מרוצה מכך שהוא לא משחק, הוא בהחלט רוצה להיכנס ולהשפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully