וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של יורגן קלופ הבהיר: "הוא לא יאמן את מנשנגלדבאך"

קבוצת הפאר הגרמנית מחפשת מאמן חדש אחרי ההתפטרות של פאברה. ברטי פוגטס המליץ: "היא צריכה שמישהו יעיר אותה וקלופ הוא האיש שיכול לעשות זאת", אבל המאמן מחכה לקבוצה אחרת

אימג'בנק GettyImages

סוכנו של יורגן קלופ פסל היום (שני) את האפשרות שהמאמן הגרמני יחתום בבורוסיה מנשנגלדבאך. קבוצת הפאר הגרמנית החלה את העונה בצורה רעה מאוד ואתמול המאמן לוסיאן פאברה התפטר מתפקידו. קלופ נותר מחוסר עבודה מאז שעזב את בורוסיה דורטמונד בתום העונה שעברה, אבל הוא כנראה לא מעוניין לאמן את מנשנגלדבאך.

קלופ נחשב לאחד מהמאמנים הטובים באירופה ומנשנגלדבאך היא מועדון גדול עם היסטוריה מפוארת. הקישור בין הצדדים היה טבעי וברטי פוגטס אף התראיין לעיתון מקומי ואמר ש"העצה שלי לגלדבאך היא למנות את קלופ למאמן". פוגטס שהעביר את כל קריירת המשחק שלו במדים הירוקים-לבנים וזכה עם הקבוצה בחמש אליפויות ושני גביעי אופ"א, הסביר: "בורוסיה היא קבוצה שאפשר להגיע איתה לטופ, רק צריך להעיר אותה וקלופ הוא האיש שיכול לעשות את זה".

אלא שסוכנו של המאמן בן ה-48, מארק קוזיקה אמר ל"בילד" ש"יורגן לא יהפוך למאמנה החדש של בורוסיה מנשנגלדבאך". קלופ ככל הנראה ממתין להצעה מקבוצה גדולה מליגה זרה, אם כי בגרמניה יש מי שמעריך שפפ גווארדיולה יעזוב את באיירן מינכן בקיץ ושהוא יחליף אותו באלינאץ ארנה.

גלדבאך תתחיל את החיים ללא פאברה עם משחק בית נגד אוגסבורג ביום רביעי ועדיין אין לה מאמן קבוע. השוויצרי עמד על הקווים מפברואר 2011 והוליך את הקבוצה לעונות נפלאות בצמרת, אבל פתיחת העונה הנוכחית סימנה את הקץ לקדנציה שלו. גלדבאך הפסידה בכל חמשת משחקי הליגה שלה העונה והובסה 3:0 בידי סביליה במחזור הראשון של ליגת האלופות.

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
לא מעוניין. קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully