וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בבוסניה: מדוניאנין וחאירוביץ' לא משחקים, זוקאנוביץ' פצוע

המחסור בדקות של כמה משחקני המפתח לפני המשחק מול ויילס מטרידה את מנוחתו של המאמן בזדרביץ'. בשיץ' המורחק ייעדר, קולאסינאץ' וביצ'אקצ'יץ' שחקני ספסל בלבד. גוטמן יכול להיות רגוע?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: מסיבת העיתונאים של רפא בניטס

בזמן שנבחרת ישראל תפגוש את נבחרת קפריסין ב-10 באוקטובר, נבחרת בוסניה תארח את נבחרת ויילס במשחק קריטי מאוד בבית ב' במוקדמות יורו 2016 ובנבחרת הבוסנית מודאגים מאוד לקראת המשחק.

מאמן בוסניה, מחמד בזדרביץ', אינו מרוצה מהיכולת ודקות המשחק של השחקנים המובילים שלו לקראת המשחק, שיכול לסיים את דרכה של נבחרתו בקמפיין במקרה של הפסד. שחקנים מובילים בנבחרת כמו האריס מדוניאנין, איזט חאירוביץ' וסיאד קולאסינאץ' פצועים ו/או נמצאים בכושר רע והבוסנים נמצאים בצרות ומחפשים תשובות.

שחקן נבחרת בוסניה, האריס מדוניאנין. Julian Finney, GettyImages
ביציע של דפור. מדוניאנין/GettyImages, Julian Finney

בזדרביץ' ייאלץ להסתדר ללא מוחמד בשיץ' המורחק ובמקביל, גם ארווין זוקאנוביץ' וגויקו צימירוט פצועים ועשויים להיעדר, אבל אלו רק תחילת הצרות. מדוניאנין לא מקבל דקות כלל בלה קורוניה, כשמצבו של חאירוביץ' באייבר זהה. ארמין ביצ'אקצ'יץ', סיאד קולאסינאץ' ומריו וראנצ'יץ' הם כרגע מחליפים בקבוצותיהם ובאופן כללי, נראה שמספר שחקני הרכב חשובים של בוסניה יגיעו קצת חלודים למשחק הכי חשוב של הנבחרת בקמפיין.

רק מצבם של אמיר ספאחיץ', אדין דז'קו ומירלם פיאניץ', שמקבלים דקות דרך קבע בקבוצותיהם, נותן קצת נחת לבזדרביץ' ובבוסניה מקווים לעלייה בדקות המשחק ובתפוקה של שחקני המפתח שלהם לפני המפגש מול ויילס. כרגע, המצב נראה לא טוב מבחינתו של בזדרביץ', שייאלץ לאלתר עם ההרכב בהתאם למצב סמוך לשריקת הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully