וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בנשיא נאפולי מחולץ מיאכטה בוערת בלב ים: "לא יודע מה קרה"

אורליו דה לורנטיס חולץ על ידי מסוק ביחד עם 11 אנשים נוספים. הוא הספיק לצפות בקבוצה שלו מביסה את לאציו 0:5. סטפנו מאורי: "זו הייתה השפלה כואבת. הם שיחקו ואנחנו לא"

אימג'בנק GettyImages

נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, חולץ אתמול (ראשון) על ידי מסוק מהיאכטה שלו שעלתה באש לא רחוק מחופי העיר הרדומית. דה לורנטיס היה על סיפון היאכטה ביחד עם 11 אנשים נוספים והמסוק חילץ את כולם. מאוחר יותר הנשיא עוד הספיק להגיע לאצטדיון סן פאולו ולראות את הקבוצה שלו מביסה את לאציו 0:5.

דה לורנטיס אמר לכתבים: "למזלנו החילוץ של כולנו עבר בהצלחה. אני לא יודע מה קרה, אולי קצר חשמלי. האם פחדנו? אני חושב שכל אחד שהיה נמצא במקום שלנו היה פוחד". אגב, מפיק הסרטים רכש את היאכטה במרץ האחרון.

בנאפולי היו מאושרים מהניצחון הגדול על לאציו. המאמן מאוריציו סארי שעבר לאחרונה ממערך 4-3-1-2 המאוד פופולארי באיטליה, למערך 4-3-3, אמר אחרי המשחק: "מבחינה הגנתית, ה-4-3-3 נותן לנו ערך מוסף. נתרגל את שתי השיטות באימונים, אבל ברור שאם נמשיך להציג יכולת כזו ב-4-3-3, לא נחליף את המערך".

קפטן לאציו, סטפנו מאורי, סיכם: "זו הייתה השפלה כואבת. מה קרה? זה די פשוט. הם שיחקו ואנחנו לא. היינו איטיים מדי, שחקני נאפולי הגיעו ראשונים לכל הכדורים ויש להם חלוצים שיודעים להעניש".

אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי. GettyImages
רגעים מפחידים. דה לורנטיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully