וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן רביעי של מכבי נתניה כנראה קרע את הצולבת

21.9.2015 / 19:12

בלתי נתפס: אחרי ערן לוי, דיא סבע וישראל זגורי, שחקן רביעי של הקבוצה נפגע בדיוק באותו מקום. מדובר בעאמר מסארווה, מגן שעלה מקבוצת הנוער שנפגע במהלך משחק ראווה. יובל אבידור מצטרף: "מחכה להוכיח את עצמי על המגרש"

one

אחרי ערן לוי, דיא סבע ובאותו יום שבו התבשרה שגם ישראל זגורי קרע את הרצועה הצולבת, הערב (שני) מתברר שככל הנראה שחקן רביעי של מכבי נתניה נפגע בדיוק באותו מקום. מדובר במגן עאמר מסארווה שעלה מקבוצת הנוער ונפגע בברכו דקות לסיום משחק הוקרה שנערך בחדרה, וקיים חשש שגם הוא קרע את הרצועה הצולבת. מסארווה רק שב משבר ברגלו לפני כמה חודשים, וכעת כאמור יושבת פעם נוספת מפעילות.

שחקן מכבי נתניה, עאמר מסארווה. יוסי ציפקיס
קורבן נוסף לשרשרת הפציעות. מסארווה/יוסי ציפקיס

הבוקר שררה בקבוצה תחושה קשה במכבי נתניה בעקבות האבחנה כי ישראל זגורי קרע את הרצועה הצולבת בברכו וייעדר לפחות חצי שנה מהמגרשים. הקשר ערך רק לפנות בוקר את בדיקת ה-MRI שאישרה את העניין סופית, אבל כבר אמש העריך רופא הקבוצה, דוקטור גיא מורג, כי מדובר בקרע בצולבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל עכו, יובל אבידור. אדריאן הרבשטיין
בית חדש. יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

בעקבות הפציעה, מכבי נתניה הודיעה היום על צירופו של יובל אבידור עד לתום העונה. החלוץ ששוחרר מהפועל עכו יחזור לשתף פעולה עם מאמן מאשתקד, שלומי דורה. "אני שמח ומתרגש להצטרף למשפחת מכבי נתניה ולשתף פעולה שוב עם שלומי דורה", אמר אבידור. "עקבתי אחרי מכבי נתניה והסגל העונה מצויין. אני מאמין שנעשה עונה טובה, ומחכה להוכיח את עצמי על המגרש".

מוקדם יותר אמר המאמן שלומי דורה על צירוף המקרים הבלתי נתפס: "מעולם לא קרה לי מקרה שבו שחקן שלי קרע את הרצועה הצולבת, אז לעבור את זה עם שלושה שחקנים בחודשיים זה מאוד קשה. אלו שחקנים שמשחקים באותו תפקיד וזו מכה מאוד גדולה למכבי נתניה".

בקבוצה הוציאו הודעה רשמית: "תוצאות פיענוח בדיקתו של ישראל זגורי הגיעו לידי רופא הקבוצה, ד"ר פוסניק ואישרה סופית: אובחנו קרעים חלקיים ברצועה הקולטארלית המדיאלית והלטאראלית. קרע ברצועה הצולבת הקדמית. ללא קרעים במיניסקוס. על פי הקביעה של הד"ר, ככל הנראה יש צורך בניתוח כאשר השיקום המוערך לאחר פציעה שכזו מוערכת בכחצי שנה. ההחלטה תתקבל בימים הקרובים. מועדון מכבי נתניה מאחל בריאות שלמה לשחקן ישראל זגורי ואנו מקווים כי יחזור לשחק בהקדם".

ישראל זגורי מכבי נתניה. מגד גוזני
מכה לא פשוטה. ישראל זגורי/מגד גוזני

זגורי התייחס לתוצאות הבדיקה בפנייה לאוהדי נתניה: "זהו אחד הרגעים הקשים בקריירה שלי. למרות הזמן הקצר שלי במועדון, הספקתי להתחבר בצורה בלתי רגילה למשפחת מכבי נתניה ואני מתכוון להשקיע את כל המאמצים על מנת לחזור ולשחק כמה שיותר מהר. בעזרת השם אחזור חזק יותר ומחושל יותר. אני רוצה להודות באופן אישי לכולם על התמיכה, האהבה והחיזוקים. זה לא מובן מאליו. חיממתם לי את הלב ועשיתם לי קצת נחת. שתהיה לכולנו חתימה טובה".

היו"ר דורון אוסידון מסר: "מיד לאחר קבלת ההודעה על חומרת פציעתו של ישראל זגורי, פעלנו למציאת מחליף ראוי שימלא את מקומו בקבוצה.בתחילת העונה הבענו עניין לצרף את יובל לשורות המועדון, אך התנאים להבאתו לא הבשילו. אני מקווה שבסיועו של יובל, כבר במשחק הבית הקרוב מול הפועל חיפה, נגיע לתוצאות הטובות ביותר מבחינתנו כמועדון".

מי שיצטרכו כעת לקחת יותר על עצמם בקבוצה הם גאל מרגוליס, טל איילה ועומר בוארון שמאיישים את החלק הקדמי של הקבוצה. בנתניה גם מספרים שהפציעה של זגורי הותירה הלם כבד על כל השחקנים שהתקשו לעכל את הבשורה המרה. "הקבוצה בדאון רציני. השחקנים לא מבינים איך זה נחת עליהם בפעם השלישית. צריכים להיות חזקים ולצאת מזה ביחד", אמרו במועדון.

עדכון ראשון: 15:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully