וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שבירת רגל מחרידה בקיקבוקס, פליטת הפה המביכה של זומה

אנטה דלייה הקרואטי סבל מפציעה קשה בתחרות שנערכה ברוסיה. בלם צ'לסי קרא לדייגו קוסטה "רמאי" ואז התנצל וטען כי הוא חלש באנגלית. וגם: האוהד שנסע 40 אלף ק"מ באופניים, וראה את קבוצתו מפסידה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

19:30: אנטה דלייה הקרואטי נאבק על התואר במשקל כבד בתחרות ברוסיה, אך במהלך הקרב, רגלו נשברה בצורה גרפית ביותר

17:32: רכב כ-40 אלף קילומטרים כדי לראות את נבחרתו מפסידה

רון רוטלנד הוא כנראה האוהד הכי מסור בעולם. אוהד נבחרת הראגבי של דרום אפריקה החליט לצפות בנבחרתו בגביע העולם הנערך בימים אלו בברייטון, אך החליט להגיע לעיר האנגלית הנהדרת בדרך ייחודית - באופניים. הוא יצא לדרך באפריל 2013 וגמע כ-40 אלף קילומטרים, לפני שהגיע ליעד הנכסף, שם צפה בנבחרתו דרום אפריקה מפסידה ליפן באחד המשחקים הכי גדולים בתולדות הטורניר. אגב, את המסע הקדיש לחברו ניקס היינס, שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן.

16:50: קורט זומה בהתבטאות מוזרה נגד דייגו קוסטה

המשחק בין צ'לסי לארסנל ממשיך לעורר הדים ובאנגליה פירסמו היום ראיון שקצת הלך לאיבוד אחרי המשחק, בין כל הציטוטים של ז'וזה מוריניו וארסן ונגר. בלם צ'לסי, קורט זומה, ניסה להסביר את ההתנהגות של דייגו קוסטה, שגרם להרחקת שני שחקני ארסנל ואמר: "הוא שחקן שאוהב לרמות (Cheat) ולהוציא את היריב מחוץ למשחק. הוא בסך הכל בחור נחמד מאוד". כנראה שזומה ניסה להחמיא לחברו, אך עדיין אינו שולט לחלוטין בשפה האנגלית ולאחר מכן, השחקן הסביר בטוויטר את הדברים שאמר.

13:30: העצומה של אוהדי ארסנל

אוהדי ארסנל לא אוהבים את השופט מייק דין. בטח לא אחרי ההפסד לצ'לסי, במהלכו נמנע מלשלוף כרטיס אדום לעבר דייגו קוסטה למרות התנהגות ברוטלית על הדשא. עכשיו הם לוקחים את הטינה הזו צעד אחד קדימה. ביממה האחרונה נפוצה עצומה, עליה חתמו כבר למעלה מ-50 אלף איש, הקוראת שלא לאפשר לדין לנהל משחקים של התותחנים.

לעצומה מצורף קליפ המוכיח את שנאתו של דין לארסנל, כביכול, ובו הוא נראה חוגג שער שהיא סופגת מול טוטנהאם. "במשחקים האחרונים ובעבר הלא רחוק ארעו כמה מקרים שהוכיחו שדין לא מתאים לשפוט ברמות האלה. הגיע הזמן להשמיע את קולנו", נכתב בעצומה.

סנטי קאסורלה, ארסנל, עם השופט מייק דין. GettyImages
בארסנל כועסים. דין שולף אדום לקאסורלה/GettyImages

10:52: ארתורו וידאל ברגע של שירה

ארתורו וידאל כבש אמש את שער הראשון במדי באיירן מינכן ב-0:3 על דארמשטאדט. לאחר המשחק, בילה עם צ'אבי אלונסו, שתיעד אותו בסולו שירה מעניין ואף קרא לו "אלביס החדש".

9:53: טארדלי מקבל אייפון באמצע המגרש

שחקן שנגחאי שינואה, דייגו טארדלי, שיחק בברזיל, אז הוא רגיל שדברים נזרקים אליו למגרש. כלום לא הכין אותו לאייפון שיקבל בסין. הוא שאל למי זה נפל, אך השאיר אותו לבסוף על המגרש.

9:50: אנתוני מרסיאל חוגג את ההצלחה עם ביתו

הכוכב העולה של מנצ'סטר יונייטד, אנתוני מרסיאל, חגג אמש צמד בניצחון על סאות'המטון. מרסיאל, רק בן 19, כבר חובק בת ולאחר שזכה לראשונה בתואר איש המשחק בפרמיירליג, העלה תמונה לאינסטגרם, בה הוא מעניק לה את הפרס.

9:48: אוהד בפאלו בחיקוי כושל של רנדי אורטון

אוהדים אמריקאים שיכורים מחוץ לאצטדיוני פוטבול יעשו הכל כדי להעביר את הזמן עד המשחק. אוהד בפאלו, ככל הנראה אוהד של כוכב ה-WWE רנדי אורטון, ניסה לבצע את התרגיל המוכר שלו, RKO, על בובה, אך חווה נפילה כואבת במקום.

9:45: מוכן לזירה, לא היה מוכן לחבלים

חוסה פלאסיוס הקיקבוקסר הגיע לקרב שלו מוכן מאוד ובמוטיבציה גבוהה. הוא רק שכח שכדי להיכנס לזירה הוא צריך לצלוח את הקפיצה מעל לחבלים. לפחות הוא לקח את זה בהומור.

9:41: אתגר הנגיחות של קבוצת הקולג' המשועממת

קבוצת הכדורגל של קולג' TIU נקלעה לדחיית משחק בעקבות גשמים. השיעמום החל לגבור ובקבוצה החליטו לנסות את אתגר הנגיחות לפח. התהליך והסיום היו דרמטיים במיוחד

When there is a rain delay...

Posted by TIU Mens Soccer on Thursday, September 17, 2015

9:30: אוהדי פורטו בתפאורה מיוחדת מול בנפיקה

אוהדי כדורגל הולכים ונהיים יצירתיים יותר. אוהדי פורטו, שככל הנראה מאסו בתפאורה סטנדרטית, יצרו שלט של דרקון כשסביב עיניו חתכו חורים והדליקו אבוקות, מה שיצר מראה מיוחד מאוד. קצת מסוכן, אבל מיוחד מאוד.

אוהדי פורטו מניפים שלט. טוויטר, אתר רשמי
מיוחד. התפאורה של פורטו/אתר רשמי, טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • פורטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully