וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנגווה: "שמענו שאחרי צ'לסי במכבי תל אביב אמרו שנתנו להם יותר מדי כבוד, אז נמנענו מזה"

הפועל רעננה באופוריה אחרי הניצחון בבלומפילד: "נגד הקבוצות הגדולות יש לנו אובר מוטיבציה", שניר שוקר: "לא חלמתי על יום כזה. אני בתקופה פחות טובה, שמח שהחזרתי על האמון שנתנו בי"

one

ספק אם גם בחלומות הכי ורודים שלהם פנטזו בהפועל רעננה להגיע לבלומפילד ולצאת עם ניצחון 1:2, אבל עם שבע נקודות שצברה וכשהיא מחזיקה במקום השני בליגת העל, גם משחק החוץ במחזור הקרוב בקרית שמונה נראה פתוח לחלוטין. המאמן חיים סילבס זכה למחמאות רבות בקבוצה על הדרך בה הכין את הקבוצה לקראת המשחק וגם על צורת ניהול המשחק עצמו, שהשתלמה לבסוף לקבוצתו.

אחרי שער יתרון מרגליו של אוואנס קאנגווה במחצית הראשונה, הגיע השוויון המאכזב מבחינת רעננה, מרגליו של ברק יצחקי בדקה ה-88, אבל מתפרצת קטלנית נוספת, בסיומה כבש הקפטן הוותיק שניר שוקר, בדקה ה-90, קבעה ניצחון דרמטי.

"לא חלמתי על יום שכזה", אמר הקפטן שניר שוקר, שנכנס כמחליף וכבש את שער הניצחון. "אני בתקופה קצת פחות טובה, פחות שיחקתי לאחרונה. שמח שנכנסתי והחזרתי לצוות על האמון שנתנו בי".

שוקר נשאל האם אחרי השוויון של יצחקי הוא היה חותם על תיקו והשיב: "נגד מכבי תל אביב, לקבל גול בדקה ה-88 לשוויון, אז למרות שרצינו ניצחון, אמרנו שגם תיקו זה טוב. אמרתי לעצמי רק שלא נקבל את השני ואני שמח שאנחנו הבקענו את השני ושאני זכיתי להבקיע את שער הניצחון".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
זוכה למחמאות. סילבס/ברני ארדוב

הקשר נשאל האם הניצחון הזה יגרום לרעננה להאמין יותר בכוח שלה ולכוון למטרות גבוהות יותר בטבלה והשיב: "אנחנו צנועים, אנחנו לא יותר גדולים ממה שהיינו, נשארנו אותו הדבר ומקווים להשתחל לפלייאוף העליון ומאוד נשמח אם זה יקרה".

שוקר ניסה להסביר מדוע רעננה מתעלה מול קבוצות גדולות ומאבדת הרבה פעמים נקודות דווקא מול יריבות נוחות יותר על הנייר: "לא רוצה להגיד שיש ירידת מתח, כי חיים מכין אותנו לכל משחק, לכל קבוצה, גם אם היא קטנה או גדולה אותו דבר, ואני לא אגיד שמות של קבוצות. כנראה שנגד הגדולות יש לנו אובר מוטיבציה ואני מקווה שנביא את זה גם נגד הקטנות".

"באמת שהאמנו גם לפני המשחק שאפשר לנצח את מכבי", אמר החלוץ הזמבי הצעיר וכובש השער הראשון אוואנס קאנגווה. "מעולם לא ניצחנו את מכבי תל אביב והיא לא הפסידה כאן הרבה זמן, אבל הגענו עם אמונה שנוכל לנצח. שמענו בראיונות של שחקני מכבי אחרי ההפסד בצ'לסי, שהם נתנו יותר מדי כבוד לצ'לסי ואולי לכן הפסידו, אז רצינו להימנע מזה. נתנו למכבי את הכבוד הראוי לה, אבל הגענו במטרה לשחק משחק רגיל כשווים מולם".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה הדהימה את מכבי תל אביב עם 1:2 בבלומפילד

לכתבה המלאה
- שניר שוקר שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
פרע חוב. שוקר/ברני ארדוב

"זה היה פנטסטי להבקיע נגד הקבוצה הכי גדולה בישראל, לשחק מולם נותן לך ולקבוצה המון מוטיבציה להצליח. אחרי השוויון שלהם חששנו שהם ינצחו את המשחק, אבל הגענו עם אמונה גדולה שזה אפשרי והמשכנו להאמין בעצמנו ולכן גם כבשנו בדקת הסיום".

החלוץ נשאל על המטרות של רעננה העונה ולא התבייש לכוון גבוה: "אנחנו מכוונים להגיע לפלייאוף העליון. זו השאיפה שלנו כקבוצה. אבל זה לא יהיה קל, נצטרך לדחוף קדימה את הקבוצה ולעמוד כקבוצה. לשחק ברעננה זו הזדמנות מצויינת בשבילי לשחק נגד קבוצות גדולות. המאמן נותן לנו כל מה שצריך וחובת ההוכחה היא עלינו השחקנים, להראות שאנחנו מסוגלים לעמוד מול קבוצות גדולות כמו מכבי".

אחרי המשחק העלה ברק בדש את התמונה הזו לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אחד הרגעים המרגשים בקריירה שלי, תודה לכל משפחת מכבי ת"א על רגעים בלתי נשכחים!! וכמובן לקהל הצהוב שלנצח יישאר בליבי!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully