וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "הרגשה נהדרת, למדנו להיות מאוחדים ולהאמין בעצמנו"

ה-MVP סיכם את הזכייה ביורובאסקט: "לא הרבה הימרו עלינו לפני הטורניר, מאושר לשחק ברמה כל כך גבוהה בגיל הזה". רייס: "הוא חיה". רודי: "גאה בנבחרת הזאת". כל ספרד מברכת, בעולם מתפעלים: "גאסול צעיר לנצח"

שחקני נבחרת ספרד חוגגים זכיה ביורובאסקט. AP
אירופה לרגליהם. ספרד חוגגת/AP

נבחרת ספרד זכתה הערב (ראשון) ביורובאסקט השלישי בתולדותיה. לאחר שהניפו את אליפות אירופה ב-2009 ו-2011, השיבו לעצמם פאו גאסול וחבריו את התואר עם 63:80 קליל על ליטא בגמר, אל מול 27,372 איש בליל (שיא חדש למשחק כדורסל אירופי באולם). כוכב נבחרת שיקגו נבחר ל-MVP אחרי עוד הצגה אישית שכללה 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, ונכלל בחמישיית הטורניר בצוותא עם סרחיו רודריגס, נאנדו דה קולו, יונאס מאצ'יוליס ויונאס ולנצ'יונאס.

"אירופה לרגליך", היתה הכותרת הראשית ב"מארקה", בעוד ב"אס" הלכו עם משהו מעט יותר אינפורמטיבי: "אלופי אירופה בפעם השלישית!!!", בעוד שב'אולה' היללו: "גאסול צעיר לנצח, היד שלו העניקה לו זהב שלישי", וב'לקיפ' כתבו כי "ספרד החזירה לעצמה את ההגמוניה, היא שוב שולטת באירופה".

שחקן נבחרת ספרד סרחיו יול. AP
על גג העולם. יול/AP

"זו הרגשה נהדרת לזכות בתואר פעם שלישית", אמר ה-MVP פאו גאסול. "אחרי כל מה שעברנו באליפות הזו, ידענו להגיב בזמן הקריטי וסיימנו את הטורניר בצורה נהדרת. למדנו להיות מאוחדים, לשים לב לפרטים ולהאמין בעצמנו. לא הרבה אנשים הימרו עלינו לפני תחילת האליפות, ועבדנו בשביל זה מאוד קשה. בלי התמיכה של החברים שלי לקבוצה לא היינו זוכים בתואר הזה. זה ניצחון מאוד מיוחד בגלל כל מה שעברנו כדי להגיע אליו. אני מאושר להמשיך לשחק ברמה כל כך גבוהה בגיל כזה, משהו שלא הרבה שחקנים יכולים לעשות".

הקפטן פליפה רייס הוסיף: "זה הגיע לנו. הרבה אנשים אמרו שלא נצליח לעשות את זה. לחלוק חדר הלבשה עם החבר'ה האלה זה לא ייאמן. המשחק מול גרמניה בשלב הבתים היה רגע המפתח. פאו גאסול הוא יוצא דופן, הוא חיה".

רודי פרננדס, שנפצע ונאלץ לרדת לחדרי ההלבשה, קיבל את התרופה הטובה ביותר בדמות הניצחון: "אני גאה בנבחרת הזאת, כולם הקריבו, גאה במדינה וגאה לעשות היסטוריה כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת ספרד פאו גאסול. רויטרס
\"בלי התמיכה של החברים שלי לקבוצה לא היינו זוכים בתואר הזה". גאסול/רויטרס

סרחיו יול הוסיף: "עשינו את זה שוב ואנחנו צריכים לחוש גאווה, כי זה הטורניר הכי קשה שהיה לנו. הפעם לא הגענו כפייבוריטים. יש פה טעם מיוחד, כי ברבע הגמר ניצחנו נבחרת גדולה כמו יוון שהיתה בלתי מנוצחת, בחצי הגמר את צרפת שגם כן עוד לא נוצחה, ועוד בבית שלה, ובגמר ניצחנו מעצמת כדורסל כמו ליטא".

מנגד, המאמן המפסיד יונאס קזלאוסקס סיכם: "לפני הטורניר אמרתי שהנבחרת שלנו במעין מעבר, כי חלק מהשחקנים הוותיקים סיימו וחלק מהצעירים רק מתחילים. בקיץ איבדנו את מוטיונאס והאחים לברינוביץ' והיה מאוד קשה. לסיים במקום השני זה נחמד מאוד, אבל רצינו לנצח. ספרד פשוט היתה טובה יותר".

הסלפי של סרחיו יול

הספורט הספרדי (וגם היווני) מברך בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully