וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל מרגיע: "מרסיאל חייב להישאר עם הרגליים על הקרקע"

מאמן מנצ'סטר יונייטד החמיא לכוכב הצעיר אחרי הניצחון על סאות'המפטון, אך ניסה להוריד ממנו לחץ: "הוא שחקן מיוחד, אבל הוא רק בן 19". אוהדי ליברפול לוחצים לפטר את רוג'רס, שמותיהם של קלופ ואנצ'לוטי עלו

one

הימים הלא פשוטים שעוברים על מנצ'סטר יונייטד קיבלו היום (ראשון) טוויסט חיובי כשהשדים האדומים גברו 2:3 על סאות'המפטון וטיפסו עד למקום השני בטבלה. יונייטד כזכור, איבדה ביום שלישי את לוק שואו, ששבר את הרגל בהפסד לאיינדהובן בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, ונאלצה להתמודד עם שתי מכות לא פשוטות.

החבורה של לואי ואן חאל השיגה ניצחון שני ברציפות בליגה ולמרות הביקורות הרבות, יונייטד רק שתי נקודות מהפסגה והרבה בזכות הצגה גדולה של הרכש הנוצץ שלה, אנתוני מרסיאל, שכבש צמד והשלים שלושה שערים בשלוש ההופעות הראשונות שלו בפרמייר ליג.

המאמן, לואי ואן חאל, דיבר על הכוכב הצעיר שלו בסוף המשחק: "הוא חייב להישאר עם הרגליים על הקרקע. הוא הראה הרבה בשלושת המשחקים שלו, אך חשוב לזכור שהוא רק בן 19. הוא שחקן מיוחד מאוד כי שילמנו עליו הרבה מאוד כסף. אני שמח מאוד עבורו".

קשר יונייטד ואקס סאות'המפטון, מורגן שניידרלין, התייחס גם הוא למרסיאל: "הוא שחקן מאוד רגוע והוא כישרון מדהים. כשהוא הגיע הרבה אנשים היו מבולבלים בגלל המחיר שלו. הוא בסך הכל רוצה לעשות את הכי טוב שהוא יכול".

מאמן מנ'צסטר יונייטד, לואי ואן חאל, יחד עם עוזרו ריאן גיגס. GettyImages
טיפס עד למקום השני. ואן חאל/GettyImages

במקביל, אוהדי ליברפול זועמים על המאמן, ברנדן רוג'רס לאחר ה-1:1 של המרסיסייד מול נוריץ' בבית וקוראים לפטרו באופן מיידי. בתקשורת האנגלית כבר החלו לצוץ שמותיהם של קרלו אנצ'לוטי ויורגן קלופ כמחליפים אפשריים והכסא של רוג'רס מתנדנד כפי שלא התנדנד בעבר.

רוג'רס נשאל לאחר המשחק על היכולת הרעה של השוער סימון מיניולה, שהיה לו חלק גדול בשער של ראסל מרטין לנוריץ ואמר לאחר המשחק: "המטרה של השוער השני היא לדרבן את השוער הראשון. אם נצטרך, נעשה שינויים. כבר עשיתי את זה בעבר".

רוג'רס המשיך: "השער שלהם היה מאכזב מאוד עבורנו. זו הייתה הקרן הראשונה שלהם ואיבדנו ריכוז. זה לא אמור לקרות.

דניאל סטארידג' שיחק לראשונה אחרי חמישה חודשים ורוג'רס דיבר על יכולתו: "הוא שיחק בסדר כשהיה על המגרש, אבל הוא רחוק מכושר מלא. הנוכחות שלו הוסיפה לנו קצת, אבל אנחנו נמשיך לבנות לו את הכושר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. רויטרס
בדרך החוצה? רוג'רס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully