וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: חשש שישראל זגורי קרע את הרצועה הצולבת בברכו

המזל הרע לא עוזב את נתניה: בקבוצה העריכו כי הקשר סובל מפציעה קלה, אך לאחר שנבדק שוב, עולה החשש כי יצטרף לערן לוי ודיא סבע, שסובלים מפציעה דומה, וייעדר תקופה ארוכה. יעבור MRI שיקבע סופית

one

ישראל זגורי יעבור הלילה (בין ראשון לשני) בשעה 4:00 לפנות בוקר בדיקת MRI בבירכו, אבל כבר כעת מתגבר במכבי נתניה החשש כי מדובר בקרע ברצועה הצולבת. אמש, בסיום ה-1:1 מול עירוני קרית שמונה, אשר במהלכו נפצע הקשר, נבדק זגורי על ידי דוקטור גיא מורג שהעריך כי מדובר בקרע ברצועה הצידית.

כעת, לאחר בדיקה נוספת שערך דוקטור מורג לזגורי בשעות הערב המוקדמות, ההערכה היא כי קיים חשש גדול שמדובר בקרע ברצועה הצולבת. רק לאחר בדיקת ה-MRI שתיערך לקשר, ניתן יהיה לקבוע עד כמה פציעתו חמורה.

ישראל זגורי שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
עוד קרע לנתניה? זגורי/מגד גוזני

יש לציין כי כבר שני שחקנים של מכבי נתניה קרעו את הרצועה הצולבת במהלך הקיץ האחרון - הקפטן ערן לוי והקשר המצטיין דיא סבע. זגורי הביע תקווה גדולה כי לבסוף יתברר שלא מדובר בקרע הרצועה הצולבת, אך אם אמש היה השחקן יותר אופטימי, הערב הוא יותר פסימי לקראת הבדיקה הגורלית.

במכבי נתניה אמרו בתגובה: "מחכים לבדיקת ה-MRI. הלוואי שלא מדובר בקרע ברצועה הצולבת, סבלנו מהפציעה הזו בקיץ וזה יהיה באמת חריג, יוצא דופן ויותר מדי אם שלושה שחקנים שלנו שהם במקרה גם כמעט באותו התפקיד, יפסידו כל כך הרבה משחקים בגלל אותה פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully