וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "המטרה היא להעמיד מועדון שורשי בכדורסל הישראלי"

20.9.2015 / 19:03

מכבי אשדוד פתחה עונה במסיבת העיתונאים, והמאמן הוותיק נשמע ריאלי: "רוצים קבוצה בצמרת ולא בתחתית". הקפטן יהוא אורלנד שייעדר כחודשיים: "יש פוטנציאל להיות קבוצה מנצחת". הקבוצה התאחדה עם המועצה האזורית באר טוביה

שחקני מכבי אשדוד. ניב אהרונסון
מכבי אשדוד החדשה/ניב אהרונסון

מכבי אשדוד ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת עונת 2015/16. הקבוצה תיקרא באופן רשמי החל מהעונה מכבי אשדוד/באר טוביה, אחרי שהמועצה האזורית באר טוביה, והעומד בראשה דרור שור, תמכו במועדון בסכום של כמיליון שקלים בעונה. הקבוצה של צביקה שרף תנסה להתברג השנה בצמרת הטבלה אחרי שלוש שנים בה היתה מעורבת במאבקי ההשרדות. במסיבת העיתונאים נכחו שור לצד עו"ד גבי כנפו, ממלא מקום ראש עיריית אשדוד, יורם אסרף י"ר הקבוצה ומיקי רוזנברג מנכ"ל רשות הספורט בעיר.

הסגל של הצהובים כולל את הקפטן יהוא אורלנד, שנפצע בסוף השבוע וייעדר לתקופה של חודשיים, הצעירים אור סולומון, רגב זנזורי ונאור שרון, הפורוורד יהונתן שולדבראנד, המתאזרחים ווילי וורקמן, בן אייזנהארט וג'רמיין הול והזרים אייזאה סוואן, דיאנטה גארט, מיקל גלדנס וצ'ארלס תומאס שממשיך מהעונה שעברה. בזמן הפציעה של אורלנד, ג'רמיין הול ישמש כקפטן.

מאמן מכבי אשדוד צביקה שרף לצד הקפטן יהוא אורלנד. ניב אהרונסון
אופטימי. צביקה שרף לצד יהוא אורלנד/ניב אהרונסון

"המטרה היא להעמיד מועדון שורשי בכדורסל הישראלי, לא כזה שנלחם על הירידות ומשתרך בתחתית הליגה", אמר צביקה שרף. "מקום ראשון או שני זה לא פשוט, אבל ננסה לעבוד בעבודה נכונה, רצינות ומקצוענות, אין פה שום קיצורי דרך. זה מה שעשינו כל הקיץ, עבדנו פה מסביב לשעון, ניסינו לעשות כל פעולה הכי מסודרת שאפשר, כשהבסיס שלנו זה לבנות קבוצה שתמקם אותה בצמרת ולא בתחתית".

המאמן הוותיק הוסיף ואמר: "אני מאמין שהכדורסל הוא הענף מספר 1 בארץ, למרות שהכדורגל עושה הרבה רעש. הכדורסל לא נקי בשגיאות, אבל לי יש את הזכות לעשות את הדברים כמו שאני רוצה אותם. אין לנו תקציב כמו של צסק"א מוסקבה או אולימפיאקוס, אבל יש פה רצון גדול ואנחנו עושים את המקסימום עם מה שיש לנו. אני מתרשם שיש לנו קבוצה שמתאחדת לאט לאט, אנחנו המאמנים לא קוסמים, ובכדורסל בשנים האחרונות נוצר מצב שאתה מחליף 11 שחקנים ותוך 45 יום אתה צריך לעשות מהם קבוצה, וזה לא פשוט. היו שנים שבין עונות היו מתחלפים שחקן או שניים. זאת עבודת פרך. זאת האחריות שלי. אני אוהב שחקנים ומנסה לחנך אותם לעבוד קשה ולרצות לבוא בכל משחק במקסימום מוטיבציה, כי אתה רוצה לנצח בכל משחק, ואתה רוצה לשאוף להיות יותר טוב".

הקפטן יהוא אורלנד, שייעדר בחודשיים הקרובים, אמר: "אני מאוד שמח להיות פה. שמעתי פה דברים על חינוך, תרומה של ראש העיר והשארתו של צביקה, זה משמח אותי מאוד. אני שמח להיות חלק מהקבוצה הזאת, משיתוף הפעולה שנוצר עם מועצת באר טוביה. אפשר לצפות פה מהקבוצה לדברים יפים. יש פה זרים מהדרג הראשון, לא של חצי או מיליון דולר, אבל זרים ממדרגה ראשונה, ואני מצפה לחזור למגרשים ולעזור לקבוצה. קבוצה טובה היא קבוצה מנצחת, אז יש לנו פוטנציאל להיות קבוצה מנצחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי אשדוד יהונתן שולדבראנד. ניב אהרונסון
עוד פנים חדשות. שולדבראנד/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully