וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד עדיין מושלמת, שטוטגרט נותרה עם 0 נקודות

הצהובים רשמו 0:3 על לברקוזן ושבו למקומם בפסגה. הופמן, קגאווה ואובמיאנג (פ') כבשו. הקבוצה של זורינגר הפסידה משחק חמישי ברציפות ב-1:0 לשאלקה. אוגסבורג גברה 0:2 על האנובר

המחזור החמישי בליגה הגרמנית ננעל היום (ראשון) כשבמרכז, דורטמונד הדוהרת שמרה על מאזן מושלם ועל הפיסגה כשגברה 0:3 על באייר לברקוזן. שאלקה רשמה ניצחון 0:1 קטן על שטוטגרט והותירה אותה עם 0 נקודות אחרי חמישה מחזורים ואוגסבורג הצליחה להפריד את עצמה מהפסגה עם 0:2 על האנובר.

מאמן בורוסיה דורטמונד, תומאס טוכל. GettyImages
עוד חגיגה. טוכל/GettyImages

דורטמונד - לברקוזן 0:3

הקבוצה החמה של גרמניה ושל אירופה המשיכה ברצף הניצחונות המטורף שלה והעמידה אותו על 15 בכל המסגרות (כולל משחקי ידידות) לאחר שגברה 0:3 על באייר לברקוזן. הצהובים לא השאירו סיכוי לחבורה של רוג'ר שמידט ועלו ליתרון כבר בדקה ה-18 מרגלי ג'ונאס הופמן. שינג'י קגאווה הכפיל את התוצאה בדקה ה-58 ופייר אמריק אובמיאנג כבש בפנדל (74) כדי לקבוע את תוצאת המשחק. דורטמונד שוב בפסגה ועם 18 שערי זכות בחמישה משחקים.

לירוי זאנה, שחקן שאלקה. Alexander Hassenstein, GettyImages
שער ניצחון. סאנה/GettyImages, Alexander Hassenstein

שטוטגרט - שאלקה 1:0

שטוטגרט קיוותה להשיג סוף סוף נקודות ראשונות העונה בליגה, אך המשיכה להציג יכולת רעה וספגה הפסד חמישי מחמישה משחקים משער של לירוי סאנה בדקה ה-53, דקה אחת בלבד אחרי שנכנס במקומו של פייר אמיל הויברג.

שחקני אוגסבורג חוגגים. Micha Will, GettyImages
ברחו מהתחתית. שחקני אוגסבורג/GettyImages, Micha Will

אוגסבורג - האנובר 0:2

המארחת הצליחה להשיג ניצחון ראשון העונה ולהרחיק את עצמה מהפסגה. אלכסנדר אסוויין (29) ופול ורהיי (32 בפנדל) קבעו את תוצאת המשחק. האורחת עדיין ללא ניצחון ובמצב לא טוב בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully