וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה עלתה לגמר גביע דייויס לראשונה מאז 1978 ותפגוש את בלגיה

הבריטים חזרו לגמר לראשונה זה 37 שנה אחרי שמארי השלים ניצחון שלישי כשגבר על טומיץ' 5:7, 3:6, 2:6. הבלגים הגיעו ליום השלישי בפיגור 2:1, אך גופן ודארסי ניצחו והעלו את נבחרתם לגמר

- הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
קהל משוגע בסקוטלנד. מארי/רויטרס

אנדי מארי העלה היום (ראשון) את בריטניה לגמר גביע דייויס לראשונה מאז 1978, אחרי שגבר על ברנרד טומיץ' בגלזגו. מארי, המדורג 3 בעולם, ניצח את יריבו המדורג 23 בעולם 5:7, 3:6, 2:6 והעניק לבריטים את הנקודה השלישית כשנבחרתו השלימה ניצחון 1:3 על אוסטרליה לעיני 8,000 צופים נלהבים בסקוטלנד.

בגמר בריטניה תפגוש את בלגיה, שגברה 2:3 על ארגנטינה בחצי הגמר המקביל. הפעם האחרונה שבה בריטניה זכתה בגביע דייויס הייתה ב-1936 בכיכובו של פרד פרי. הגמר ייערך ב-29-27 בנובמבר בבלגיה.

"יש לזה משמעות אדירה כשאתה מנצח עבור המדינה שלך", אמר מארי הנרגש, שניצח את משחק היחידים ביום שישי (מול קוקינאקיס) והיה שותף גם לניצחון בזוגות יחד עם אחיו ג'יימי בסיומו של קרב מתיש שנגרר לחמש מערכות, "הקהל היה לא ייאמן מהרגע הראשון ועד האחרון. לא הרגשתי בשיאי לאורך סוף השבוע, היו לי כאבים בגב, אבל הצלחתי להסתיר אותם".

נבחרת הדייויס של בריטניה עם אנדי מארי. רויטרס
חגיגה. הבריטים חוגגים/רויטרס

בחצי הגמר השני השלימה בלגיה מהפך על ארגנטינה, ולאחר שהגיעה בפיגור 2:1 ליום השלישי, השיגה שני ניצחונות והפכה את התוצאה. דייויד גופין (15 בעולם) עלה למשחק הראשון עם הגב אל הקיר, אך לא התרגש וניצח בקלות את דייויד שוורצמן (68) בשלוש מערכות 3:6, 2:6 ו-1:6.

למשחק המכריע עלו סטיב דארסיס הבלגי (64) ופדריקו דלבוניס הארגנטיני (65). דארסיס ניצח במערכה הראשונה 4:6, אך הפסיד בשנייה 6:2. לאחר מכן התעשת, אך נאבק ורשם שני ניצחונות דחוקים במערכות הבאות - 5:7 ו-6:7 (3) כדי להעלות את נבחרתו לגמר מול הבריטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי נבחרת בלגיה, גביע דייויס, מחזיקים תמונה של סטיב דרסיס. רויטרס
יארחו את הגמר. אוהדי בלגיה עם שלט של דארסי/רויטרס
נבחרת הדייויס של בלגיה חוגגת. רויטרס
נבחרת הדייויס של בלגיה חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully