וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 73 דקות לנאתכו ב-4:6 של צסק"א על מורדביה, הופעה טובה לייני

צסק"א נחלצה מבור של 3:0, הקשר היה עצבני והוחלף כשקבוצתו הייתה בפיגור. ייני פתח לראשונה בהרכב ויטסה, שניצחה 0:3 את דה חראפשחאפ. 90 דקות לביטון ב-0:6 של סלטיק על דנדי

עריכת וידאו: מרום שפיצר
שחקן צסק"א מוסקבה, ביברס נאתכו. GettyImages
לא רגוע. ביברס נאתכו/GettyImages

צסק"א מוסקבה יוצאת אט אט מתקופה קצת פחות טובה שפקדה אותה. מוליכת הליגה הרוסית גברה היום (ראשון) 4:6 מול מורדוביה שרנסק מהתחתית במשחק נהדר ורב אירועים. המשחק סיים רצף של שלושה משחקים ברציפות בכל המסגרות בהם לא הצליחה צסק"א לנצח. ביברס נאתכו פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-73.

מורדוביה פתחה את המשחק בבליץ. ייבגני לוטסנקו העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה הראשונה וראה את מריו פרננדס מצסק"א מורחק בדקה ה-12. מורדוביה ניצלה את הבלבול של צסק"א וכבשה פעמיים תוך שתי דקות. ולדימיר ריקוב הכפיל כבר בדקה ה-13 ושתי דקות מאוחר יותר היה זה רוסלן מוחמטשין שהימם את צסק"א בפעם השלישית וקבע 0:3 מהיר מאוד למורדוביה, שניצלה עד תום את העובדה ששיחקה מול 10 שחקנים.

צסק"א ירדה המומה להפסקה, אך חזרה בטירוף למחצית השנייה. קיריל פאנצ'נקו (50) צימק את התוצאה וצסק"א קיבלה דחיפה נוספת כאשר יאניק ג'אלו ממורדוביה הורחק בצהוב שני בדקה ה-54. זוראן טושיץ' (58) וסיידו דומביה (59) ניצלו את ההרחקה במהרה והשוו את התוצאה. מורדוביה לא ויתרה ובדקה ה-68 הדהימה שוב את צסק"א כשלוטסנקו השלים צמד. העצבים התחילו לעלות, במיוחד אצל נאתכו, שביצע עבירה בדקה ה-70 וספג כרטיס צהוב על דיבורים מיותרים. המאמן לאוניד סלוצקי זיהה את העצבים והחליף את הקשר בדקה ה-73.

דווקא אחרי החילוף של נאתכו, הגיע הסיומת האדירה של צסק"א. אחמד מוסא, הגיבור התורן של צסק"א, כבש צמד מהיר תוך חמש דקות (80 ו-85) והחזיר את החיוך לפניו של סלוצקי. דומביה הוסיף את הדובדבן בדקה ה-88 וסגר צמד ושני בישולים במשחק, ממנו ירצה לזכור סלוצקי רק את שלוש הנקודות.

שרן ייני שחקן ויטסה ארנהיים. GettyImages
הרוויח לעצמו מקום בהרכב? שרן ייני/GettyImages

* שרן ייני רשם בכורה מוצלחת בהרכב ויטסה, שהביסה 0:3 את דה חראפשחאפ האחרונה, לה עדיין אין נקודות העונה. ויטסה העלתה את מאזנה ל-10 נקודות אחרי שישה מחזורים בליגה ההולנדית, עם שערים של הגאורגים גוראם קאשיה (6) ו-ואלרי קזאישווילי (21) והאלבני מילוט ראשיצה (73). ייני הוצב כימני בשלישיית הקישור, השלים 90 דקות וסיפק כמה מסירות טובות, ביניהן לדומיניק סולאנקה שפתח גם הוא לראשונה ולא הצליח לכבוש.

* ניר ביטון השלים 90 דקות בהרכב סלטיק, שהביסה 0:6 בבית את דנדי וצימקה את הפער מאברדין המושלמת לחמש נקודות. המגן השמאלי אמיליאנו איסאגירה היה כוכב המשחק עם בישול לטום רוגיץ' (14), צמד אישי (54 ו-61) וגם החמצת פנדל שמנעה ממנו שלושער (65). לי גריפית'ס (16), סקוט בראון (86) ונדיר צ'יפצ'י (88) הוסיפו.

* גל שיש פתח בהרכב וולין לוצק, שהפסידה במגרשה 2:0 לאלופת אוקראינה דינמו קייב, יריבת מכבי תל אביב בליגת האלופות בשבוע הבא. המגן השמאלי פתח הפעם כבלם וספג כרטיס צהוב בדקה ה-55, כשארטם קרבץ (43) ופנדל של אולג גוסב (61) עשו את ההבדל. דינמו קייב בפסגה באוקראינה עם 22 נקודות, וולין עם 14 במקום החמישי.

* טוטו תמוז נכנס בדקה ה-64 ולא הצליח לעזור לפטרולול להיחלץ מהפסד ביתי 1:0 לקראיובה. פטרולול נותרה במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד ב-11 מחזורים, אחרי שממאזנה הופתחו שש נקודות.

* גנט, עדיין ללא רמי גרשון הפצוע, הביסה 1:4 את סטנדרד ליאז' והיא במקום השישי עם 14 נקודות אחרי שמונה מחזורים בליגה הבלגית. חאתם עבד אלחמיד וקני סייף לא שותפו.

* ליאור רפאלוב הפצוע שוב צפה מהצד במשחקה של קלאב ברוז', שהתאוששה מהחמישייה שספגה מנאפולי בליגה האירופית בעזרת 1:5 ביתי על ואסלנד בוורן בליגה. מחזיקת הגביע עם 13 נקודות במקום השביעי.

* גל אראל לא נכלל בסגל של חימנסטיק, שניצחה 0:1 את מאיורקה במסגרת הליגה הספרדית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully