וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס סופג ביקורות קשות בארגנטינה: "נכנס במטרה לשבור רגל"

אחרי שתיקל את אסקיאל חאם מארחנטינוס ושבר את רגלו, בארגנטינה זועמים על קרליטוס ושוכחים מהצמד שכבש לפני כן, למרות שהתנצל. לדסמה: "הוא ניסה להשבית אותו לזמן רב, והצליח"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קרלוס טבס ריגש את ארגנטינה עם קאמבק מתוקשר למועדון נעוריו בוקה ג'וניורס, אבל החל מאתמול הוא כבר לא פרה קדושה. החלוץ הוותיק אמנם כבש אמש (שבת) צמד ב-1:3 על ארחנטינוס, אך עורר תגובות נזעמות עם תאקל מכוער בדקה ה-76 על היריב אסקיאל חאם, שבדיעבד התברר כפגיעה שגרמה לשבר ברגליו. אם לא די בכך, טבס, שהיה מוצהב כבר לפני כן, לא ספג כרטיס בעקבות התאקל.

קרלוס טבס, בוקה ג'וניורס, עם אסקיאל חאם, ארחנטינוס. AP
הקטור מורנו נראה קדוש לידו. רגע הדריכה של טבס/AP

"אני כועס על עצמי כי הלכתי לכדור, לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בו", התנצל החלוץ מיד לאחר המשחק. "אחרי המגע בינינו הרגשתי שמשהו לא טוב קרה. אני עצוב מאוד כי לא רציתי להרע לאף אחד. מעולם, בכל שנותיי בכדורגל, לא פגעתי או פצעתי אף אחד. זו הפעם הראשונה שלי. הדבר הראשון שאני הולך לעשות זה להתנצל בפני אסקיאל על מה שגרמתי לו".

קרלוס טבס, בוקה ג'וניורס. AP
ההתנצלות לא עזרה. טבס/AP

למרות ההתנצלות, ביום שאחרי המשחק צצו ביקורות חריפות נגד קרליטוס. "ברור שזה היה מכוון", אמר מאמנה הזועם של ארחנטינוס נסטור גורוסיטו. "עמדנו שלושה מטרים מהאירוע וראינו את זה מצוין...כל מי ששיחק כדורגל מקצועני יודע בדיוק למה טבס התכוון במהלך הזה".

מאמן בוקה רודולפו אראנבואנה ניסה להגן על שחקנו ואמר כי "שניהם באו חזק לכדור, הכניסה של קרלוס הייתה נורמלית לחלוטין ביחס לנסיבות", אבל כריסטיאן לדסמה מארחנטינוס גם כן האשים את טבס ב"פגיעה מכוונת" ואמר כי הוא "נכנס באסקיאל במטרה לשבור לו את הרגל ולהשבית אותו לתקופה ממושכת". גם בעולם הגיבו לתמונות הקשות מהפציעה. ב'אל מונדו דפורטיבו' כתבו כי "הקטור מורנו נראה קדוש ליד קרלוס טבס אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully