וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבירם זליקוביץ' מונה לקפטן

20.9.2015 / 8:40

הפורוורד (25, 1.91) שחתם הקיץ לשנתיים נוספות במועדון ישמש כקפטן של הקבוצה מהשרון: "מאמין שאנחנו בדרך לעונה מיוחדת בה נחזור לצמרת הכדורסל הישראלי"

שחקן בני הרצליה אבירם זליקוביץ'. מגד גוזני
קידום. זליקוביץ'/מגד גוזני

בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על מינויו של הפורוורד אבירם זליקוביץ' לקפטן הקבוצה. השחקן שהגיע מעירוני נהריה לפני כשנתיים, חתם הקיץ על חוזה לשנתיים נוספות במדי הקבוצה מהשרון, ובמועדון ציינו כי "קיים קשר בולט בין השחקן לקהילה, כשזליקוביץ' נהיה מודל לחיקוי עבור ילדים רבים מבית הספר לכדורסל של המועדון, כסמל על עבודה קשה, רצון ותשוקה למשחק".

"אני שמח ונרגש להיות הקפטן של מועדון עם היסטוריה מפוארת כמו בני הרצליה", אמר זליקוביץ' בהודעה לעיתונות של הרצליה, "אני מאמין שאנחנו בדרך לעונה מיוחדת בה נחזור לצמרת הכדורסל הישראלי".

זליקוביץ' (25, 1.91) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה שהיה חלק מנבחרת הנוער. במשך שנים היה אחד השחקנים המובילים בליגה הלאומית, כשכבר בגיל 18 היה חלק בכיר מהסגל של הפועל כפר סבא/כוכב יאיר. אחרי שלוש שנים במועדון קיבל הזדמנות בהפועל תל אביב שכיוונה לעלייה לליגת העל, אך לא השתלב בצורה טובה ועזב את חוזהו אחרי עונה אחת, כשחתם בעירוני נהריה בעלת היומרות. במדי הסגולים היה זליקוביץ' לשחקן המצטיין בליגה השנייה עם 16 נקודות למשחק, אך נהריה כשלה בחצי גמר הפלייאוף.

בעונת 2013/14 חתם זליקוביץ' על חוזה בבני הרצליה, וכבר מתחילת העונה הפך לשחקן מוביל בליגה כשרשם 9.9 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק, כשהוא מוביל את הקבוצה בסיום העונה להשארות בליגת העל. את העונה שעברה החל מחוץ למגרש בשל פציעה, אך כשחזר המשיך במגמה הטובה שלו עם 9.9 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים בממוצע.

בני הרצליה תתמודד השבוע במסגרת משחק הראווה של גביע ווינר נגד העולה החדשה לליגת העל מכבי קרית גת. הקבוצה של מיקי גורקה רשמה עד כה ניצחון, הפסד ועוד שיוויון במשחקי ההכנה שלהם, כשבמועדון מאמינים כי הם ישתלבו העונה בחלק העליון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully