וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט: "למדתי מאבא כמה חשוב לעבוד קשה, מדהים להיות הבן שלו"

צפו בבנו של מאמן קליבלנד מלהטט במשחק האולסטאר של כוכבי הנוער האירופיים, ומספר על הייחוס המשפחתי: "אני מקבל מאבא המון טיפים ומנסה לקחת ממנו את ההשקעה העצומה. גאה בו מאוד"

צילום מסך

בוידאו: בלאט (מספר 4 באדום) מלהטט באולסטאר הנוער

יורובאסקט 2015 מתקרב לסיומו, ורגע לפני הגמר בין ספרד לליטא, נערך גם משחק האולסטאר המסורתי של מצטייני אליפות אירופה לנוער, בה נטל חלק בין היתר גם נציג ישראלי, תמיר בלאט. אל הרכז, שהיה ממצטייני אליפות אירופה לנוער דרג ב' והוביל את ישראל למקום השני, אמור היה לחבור מלכתחילה גם טיי ג'יי ליף, אך הוא ביטל את השתתפותו עקב התחייבויות קודמות. במשחק עצמו הבן של עורר תשומת לב מיוחדת עקב ייחוסו המשפחתי, וסיפק 6 נקודות (2 מ-5 מהשדה), שני ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 איבודים ב-17 דקות. הקבוצה שלו, אגב, ניצחה 82:87 בזכות 23 נקודות של לאונרדו טוטה האיטלקי, שזכה ב-MVP.

תמיר בלאט במשחק האולסטאר האירופי לנוער. צילום מסך
חוויה. תמיר בלאט במרכז התמונה/צילום מסך

לאחר המשחק העניק בלאט ראיון לאתר פיב"א, ואמר כי "זו הייתה חוויה נהדרת. שמחתי לשחק לצד השחקנים הכי טובים באירופה לגלילי וללמוד ממאמנים חדשים שהכרתי. בקיץ הזה הצבנו לעצמנו מטרה ברורה בנבחרת ישראל. רצינו כל כך לעלות לדרג א'. לא היינו שם מאז 2009, ועבדנו קשה כל הקיץ. אני שמח שהיה לי חלק בחוויה המדהימה הזאת. באיגוד הכדורסל הישראלי מאמינים שאנחנו צריכים להיות בדרג א' בכל הגילאים. עכשיו אנחנו שם בשניים מתוך שלוש קטגוריות הגילאים, זה חשוב מאוד. בעונה הקרובה אשחק בהפועל תל אביב ואני מקווה שאקבל הזדמנויות לשחק באופן קבוע. אעשה כל מה שאפשר כדי שזה יקרה. אני מאמין שאני מוכן לרמות האלה".

לסיום, התייחס בלאט ג'וניור, איך לא, גם לאביו. "זה מדהים להיות הבן שלו. הוא נותן לי המון טיפים, מסביר לי איך לעבוד קשה ולעולם לא לוותר. אני מרגיש מבורך שיש לי אותו כאבא. למדתי ממנו את העבודה הקשה ואת הערך שלה. לא משנה מתי ואיך, הוא תמיד דואג לבלות שעות על גבי שעות באולם ולהתנסות בדברים חדשים. זה משהו שאני מנסה להעתיק ממנו. עבור מי שאימן ב-NBA לראשונה בעונה שעברה הוא עשה עבודה נהדרת. הייתה לו עונה טובה, ואני מאוד גאה בו".

תמיר בלאט שחקן הפועל תל אביב מול ליאור אליהו, דונטה סמית' שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מקווה להתברג ברוטציה של הפועל תל אביב. תמיר בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully