וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין: "זוכר שריאל מדריד דיברה עם אבא שלי. התקופה במאיורקה - הקשה בקריירה"

אחרי ששיחק 116 דקות בלבד בעונה שעברה, הקשר בן ה-24, שעדיין לא מצא קבוצה, דיבר על מצבו בספרד: "קבוצות נרתעות שלא שיחקתי זמן רב ולא מתקשרות. אני שומר על קשר עם טיאגו וברטרה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"השנה הקשה בקריירה". גיא אסולין במיורקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגיל 24, גיא אסולין, שבעבר זכה לכינוי "מסי החדש", נמצא ללא קבוצה. בעונה החולפת שיחק הקשר במאיורקה בליגה השנייה בספרד, אך לא זכה להזדמנויות רבות ושיחק במשך 116 דקות בלבד לכל אורך העונה. אחרי ששוחרר ממאיורקה, הפך אסולין לשחקן חופשי וכעת הוא ראשי לחתום בכל קבוצה שיחפוץ.

אסולין, ששיחק בעבר באקדמיה של ברצלונה הוא שם מוכר בספרד. בראיון לתקשורת הספרדית התייחס הקשר לקשיים, לעונה החולפת במאיורקה, להצעות שקיבל וגם למאמניו בעבר וביניהם פפ גוארדיולה.

פפ גוארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
המאמן האהוב עליו. פפ גוארדיולה/AP

"כבר כשהייתי בן 16 טענו שאני מיוחד", אמר אסולין. "אמרו שיש לי משהו שונה וניסו להשוות אותי לשחקנים כאלו ואחרים. נאלצתי לחיות עם זה אך זה הקשה עליי מאוד, זה לא עזר בשום דבר. לעולם לא אשכח שב-2009 התאמנתי עם הקבוצה הבוגרת. זה היה כמו חלום שמתגשם. התאמנתי יחד עם רונאלדיניו, סמואל אטו, צ'אבי ועוד. מדהים. בכלל, פפ גוארדיולה הוא המאמן הכי טוב שהיה לי. אין ספק שהוא הטוב בעולם".

"אני זוכר שכשהייתי בן 14 שיחקתי בטורניר מול ריאל מדריד וכבשתי שלושה שערים. לאחר המשחק, נציגים של הקבוצה דיברו עם אבא שלי, אבל לא היה לי כל כוונה לעזוב את ברצלונה. יש לי עדיין חברים מהקבוצה, אני שומר על קשר עם מארק ברטרה וטיאגו אלקנטרה".

הקשר התייחס לתקופה הקשה במאיורקה: "זו הייתה התקופה הכי קשה בקריירה שלי. כשוואלרי קרפין אימן עוד שחקתי, אבל כשמיקל סולר הגיע כבר לא. לא קיבלתי הזדמנויות לשחק. אני מרגיש ששילמתי מחיר על מלחמה שלא קשורה אליי, אלא לסוכן שלי דודו אוואט".

ומה לגבי העתיד? "היו לי כמה הצעות אבל שום דבר לא נסגר. בגלל שלא שיחקתי זמן רב, קבוצות נרתעות ואף אחד לא מתקשר. לכן, אני צריך להמשיך לעבוד קשה בתקווה שהעתיד יהיה ורוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully