וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תנסה להחתים את פאביניו אלבס, יובאנוביץ' עשוי להיות מוקפא

20.9.2015 / 8:18

הברזילאי מועמד להצטרף, במועדון ינסו להגיע להסדר עם המגן הקרואטי. אכזבה מהנוכחות הדלה במשחק הראשון בדוחא. מוגרבי: "המחליפים שלי עשו עבודה טובה, מקווה לא להיפצע עד סוף העונה"

one

בבני סכנין נוטים ולנסות להחתים את הקשר-חלוץ פאביניו אלבס הברזילאי שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. במועדון יקבלו החלטה סופית בימים הקרובים אך הנטייה של חברי ההנהלה והצוות המקצועי היא ללכת על המהלך של צירופו של אלבס, מה שיביא להקפאתו של המגן איגור יובאנוביץ'. עוד לפני הקפאה כזו, בסכנין ינסו להגיע להסדר שיביא לשחרורו מהקבוצה תמורת פיצוי חלקי, אך אם לא יושגו הבנות הוא יוקפא.

עוד לפני הגעה של חיזוק אפשרי, בסכנין היו שבעי רצון מהנצחון על הפועל עכו ובעיקר מהיכולת שהציגה הקבוצה כשכלל השחקנים זכו למחמאות ובראשם הרביעייה הקדמית, פיראס מוגרבי, וויאם עמאשה, שלומי אזולאי וכמובן ז'אורז'יניו, שממשיך להציג יכולת טובה ומסתמן כאחד השחקנים הטובים בקבוצה, עם שלושה שערים ובישול בארבעה מחזורים. גם השוער רן קדוש, ששמר על שער נקי מחזור שני ברציפות, זכה למחמאות.

פיראס מוגרבי, ששב מפציעה, אמר לאחר המשחק: "אני שמח מאוד לחזור בצורה הזו, נפצעתי פציעה לא קלה אבל אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח ומקווה שנמשיך ביכולת הזו עד סוף העונה". לשאלה האם הוא מה שחסר לסכנין בשלושת המחזורים הראשונים, ענה מוגרבי: "יש פה שחקנים טובים ואלה שהחליפו אותי עשו עבודה טובה. אני רק מקווה שלא אפצע עד סוף העונה. אני אוהב לשחק בדוחא, זה מגרש ביתי ולא קל לנצח אותנו בו. זה חשוב לנו ואני שמח שסידרו את העניינים".על ז'אורז'יניו אמר מוגרבי: "הוא שחקן טוב שיכול להגיע לרמות הגבוהות, אני מקווה שימשיך ככה כי הצלחה שלו היא הצלחה שלנו".

מאמן בני סכנין אלי כהן (שמאל) עם שחקנו איגור יובאנוביץ' (ימין). אדריאן הרבשטיין
על סף פרידה. אלי כהן ויובאנוביץ'/אדריאן הרבשטיין

במועדון התאכזבו מהנוכחות הדלה של הקהל, כשרק אלף אוהדים נכחו ביציעים. "לא יכול להיות שנשקיע כל כך הרבה כסף, נילחם כמעט בכל העולם והקהל לא יבוא" אמר גורם במועדון "חבל שהם לא ממלאים את דוחא. אנחנו צריכים אותם איתנו ואנחנו נקווים שבהמשך זה אכן יהיה ככה".

מחזה שניתן היה לראות ביציע היה של ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, יושב ואף מתחבק עם יושב ראש המועדון מוחמד אבו יונס, לאחר תקופה של מתיחות בין העירייה להנהלה. למרות האידיליה שנראתה אתמול בדוחא, בשני הצדדים הודו כי קיימים עדיין חילוקי דעות משמעותיים בשורה של נושאים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully