וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בכפר סבא: "אם זו היכולת של המוליכה, היינו צריכים להוציא תיקו"

20.9.2015 / 7:05

העולה החדשה רושמת הפסד שני ברציפות, ומתוסכלת מהיעדרו של מאוויס צ'יבוטה: "אם היינו יודעים שהוא יעדר כל כך הרבה זמן, לא היינו משחררים אותו לטורניר הזה". ריף מסיקה: "נהיה טובים יותר בהמשך"

one

אכזבה עצומה בהפועל כפר סבא אחרי ההפסד הביתי למכבי פתח תקוה. "אם זו היכולת של מוליכת הטבלה, אנחנו צריכים להצטער שלא ידענו לפחות לגמור את המשחק הזה בתיקו", אמרו במועדון אחרי המשחק. "יכול להיות שזו נאיביות של עולה חדשה. גם נגד עכו במשחק הקודם וגם נגד מכבי פתח תקוה, לא היינו שווים הפסד".

הקשר ריף מסיקה שבולט מאוד עד כה, דווקא לא חושב שההפסדים האחרונים מעידים על בעיה שורשית של הקבוצה. "ההפסד השני ברציפות לא מלמד דבר על הקבוצה. אל תשכחו שגם ניצחנו 0-1 את מכבי חיפה. אני אופטימי באשר לעתיד של הפועל כפר סבא בליגה. נהיה טובים יותר בהמשך וניקח עוד הרבה נקודות".

על השינוי שחל אצלו, אמר מסיקה: "התבגרתי. התפיסה שלי את הכדורגל יותר בוגרת. אני עובד חזק בפן המנטלי ובפן הפיזי. אני שמח שרואים את השיפור אצלי. אני רק מצטער שלא כבשתי כי היו לי מצבים. אני מקווה שבהמשך הכדורים ייכנסו".

בכפר סבא מקווים לסיים את הרישום של השחקן אילן בוקרה כדי שיעמיק את סגל הקבוצה. בקבוצה מחכים לשובו של מאוויס צ'יבוטה שנעדר כבר משני משחקים אחרי שכזכור היה זה שכבש בניצחון על מכבי חיפה במחזור השני. "אם היינו יודעים שהוא יעדר כל כך הרבה זמן, היינו עומדים על הרגליים האחוריות ולא משחררים אותו לטורניר הזה", אמרו בכפר סבא.

מאוויס צ'יבוטה הפועל כפר סבא חוגג עם האוהדים. יוסי ציפקיס
בולט בהיעדרו. מאוויס צ'יבוטה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully