וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי בלדוט: "כשאנחנו רואים קבוצה גדולה אנחנו משחקים טוב יותר"

קשר בני יהודה על ה-1:2 מול בית"ר ירושלים: "התעלנו על עצמנו אחרי שנקלענו לפיגור. שאתה פעם מנצח ופעם מפסיד זה מערער את היציבות, אבל אני בטוח שבני יהודה תעשה דברים יפים"

one

בני יהודה רשמה אמש (שבת) את ניצחונה השני העונה, לאחר שגברה 1:2 על בית"ר ירושלים בבלומפילד, וקטעה רצף של שני הפסדים רצופים. הכתומים, שפתחו רע את המשחק, השתפרו מאוד במחצית השנייה, ידעו לחזור מפיגור וזכו בכל שלוש הנקודות בדרך למקום הרביעי בטבלה.

בניגוד לשני המשחקים הקודמים, הציגה הקבוצה משחק לחימה והקרבה לאורך מרבית הדקות, כאשר שלושה שחקנים בלטו מעל השאר - הקשר אמיר עגייב, שהציג יכולת טובה מאוד והוסיף גם שער אדיר בדקה ה-55, וצמד המחליפים שנכנס במחצית והיה אחראי על המהפך - הקשר הוותיק אסי בלדוט שבישל את שער השוויון ובמיוחד המגן בן צעירי, שהציג יכולת טובה מאוד וניצח בדו קרב המשפחתי את האח הגדול לירוי, ששיחק במדי בית"ר.

צעירי הקטן, נדחק אל הספסל בשני המשחקים האחרונים ולא פתח בהרכב, אך נראה שאחרי התצוגה שלו בחצי השני למאמן אבוקסיס לא תהיה ברירה אלא להחזירו להרכב הפותח במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב. בסיום יצאו האחים צעירי יחד מחדרי ההלבשה ולירוי ידע להחמיא לאחיו הצעיר: "הוא נתן את אחת המחציות הכי טובות שלו אי פעם. כל הכבוד לו, אני שמח מאוד בשבילו ומאושר בהצלחתו".

לירוי צעירי שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
האח הגדול פרגן לאחיו הצעיר בן. לירוי צעירי/יוסי ציפקיס

אבוקסיס חסר את המגן איציק עזוז, שמתאושש מקרע בשריר הירך האחורי וצפוי לחזור השבוע לאימונים מלאים עם הקבוצה. דולב חזיזה שריצה עונש הרחקה ישוב לסגל במשחק הבא. בשלב זה לא ברור מעמדו של החלוץ גל צרויה, שהושעה ולא נכלל בסגל בגין מספר עבירות משמעת שביצע בשבועות האחרונים. למרות הניצחון ממשיכים בקבוצה במאמצים לחזק את הסגל וכפי שפורסם בסוף השבוע בוואלה ספורט, בימים הקרובים צפוי להגיע למבחנים החלוץ הניגרי ג'וד נורו, 26, ששוחרר לאחרונה מהורסנס מליגת המשנה בדנמרק, בשורותיה כבש 16 שערים ב-72 הופעות.

"זה מצחיק, אבל כשאנחנו רואים קבוצה גדולה אנחנו משחקים יותר טוב", אמר אסי בלדוט בסיום המשחק. "זה לא צריך להיות ככה ונצטרך להסיק מסקנות מהמשחקים נגד הקבוצות הפחות גדולות ולנצח גם במשחקים האלה. הפעם, אחרי פיגור, התעלנו על עצמנו ומה שחשוב זה הניצחון שגם ייתן לנו הרבה בטחון להמשך".

בלדוט התייחס לעובדה שהפך לשחקן שעולה מהספסל: "אני תמיד רוצה לשחק מההתחלה. אבל הפעם הייתי על הספסל ויוסי (אבוקסיס, ר.ב), החליט להכניס אותי במחצית. עליתי עם כל התשוקה וכל הרעב, כי ידעתי שאני צריך לשנות את המשחק כדי שננצח ואני שמח שזה יצא ככה. לא צריך להסתנוור, כי זה בסך הכול ניצחון אחד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
לא צריך להסתנוור. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

בשבועות האחרונים טוענים בצוות המקצועי שיש לחזק את הקבוצה וחלק מהשחקנים לא ממש אהב לשמוע את הדברים. בלדוט התייחס לעניין: "יש כאן שחקנים מאוד מוכשרים, אם הם יאמינו בעצמם וידעו שאנחנו קבוצה שצריכה לתת פייט בכל משחק, אנחנו נבוא לכל מגרש ולא ניפול מול אף אחת. אבל זה משהו שצריך לבנות, כי יש כאן שחקנים צעירים שעדיין לא חוו יותר מדי בכדורגל ואני מאמין שעם הנסיון של המבוגרים יותר זה גם יהיה ככה".

אחרי שני ההפסדים האחרונים, אמר המאמן אבוקסיס שהסגל שלו לא מתאים לליגת העל, אך אתמול כבר נשמעו דברים שונים מכיוונו של המאמן שידע לפרגן לשחקניו לאחר שהחמיא להם על המאמץ והלחימה. בלדוט נשאל האם דבריו של המאמן בשבועיים הקודמים הפריעו לשחקנים: "כשאתה פעם מנצח ופעם מפסיד זה מערער את היציבות, אבל אני מאמין שעם הביטחון והניצחונות, הקבוצה תתאים לליגת העל וגם תעשה דברים יפים. אנחנו באמת לא מתעסקים בזה, גם הפרשנים אומרים מה שהם רוצים וגם יוסי אמר את מה שהוא חושב. אנחנו צריכים להתאמן טוב ולשמוע להוראות המאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully