וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "הייתה מלחמה אדירה", עגייב: "עלינו כמו אריות"

19.9.2015 / 22:48

בבני יהודה היו מאושרים אחרי ה-1:2 על בית"ר ירושלים. אבוקסיס: "25 הדקות הראשונות במחצית השנייה היו אדירות". עגייב: "סוף סוף היינו ווינרים. עוד הפסד היה יוצר כדור שלג"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה חגגה הערב (שבת) את ניצחונה השני העונה, הפעם 1:2 על בית"ר ירושלים. הזהובים שהציגו יכולת טובה לכל אורך המשחק וגילו עדיפות על פני היריבה, חזרו מפיגור 1:0, עלו לשש נקודות העונה וצברו הרבה ביטחון לקראת משחק הליגה נגד הפועל תל אביב במחזור הבא (יום שני, 28.9).

יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "אני מפרגן לשחקנים, הייתה מלחמה אדירה. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל היו לנו דקות טובות במחצית השנייה. 25 הדקות הראשונות במחצית השנייה היו אדירות. אני עדיין כועס על הגול שספגנו למרות הניצחון. זה משהו שאנחנו כותבים על הלוח, שחקנים איבדו ריכוז ואת העמדה וכעסתי על זה".

אבוקסיס הוסיף: "עלינו היום בלי ארבעה שחקני סגל וכל מי ששיחק נתן מאה אחוז, גם המחליפים. זה התפקיד שלהם – להיכנס ולשנות את המשחק. המחצית השנייה שלנו הייתה טובה מאוד. הגול של עגייב היה אדיר, אנחנו מחכים לזה כל הזמן. מתחילת העונה ראינו שהוא עשה קפיצה ביחס לשנה שעברה, אני מבסוט מפתיחת העונה שלו. אנחנו דורשים ממנו עוד והוא יכול לתת יותר, אבל אני מרוצה ממנו".

עגייב עצמו היה נרגש בסיום: "אני רוצה להגיד תודה לשחקנים שנתנו יכולת מדהימה, סוף סוף היינו ווינרים וחזרנו מפיגור. עוד הפסד היה יוצר כדור שלג. אני שמח שחזרנו ונראינו כמו קבוצה, נמשיך קדימה. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו 40 דקות טובות, אבל צריך 90 דקות. כולם לקחו את עצמם בידיים, עלינו כמו אריות".

אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. יוסי ציפקיס
אבוקסיס על עגייב: "מתחילת העונה ראינו שהוא עשה קפיצה ביחס לשנה שעברה"/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully