וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר הפגינו נגד טביב, דראפיץ': "זה לא נראה טוב"

19.9.2015 / 22:10

עשרות אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לביתו של הבעלים, גידפו אותו ופונו על ידי המשטרה אחרי ההפסד 2:1 לבני יהודה. המאמן הוסיף: "אולי אין לנו מספיק אופי כרגע, מקווה שהשחקנים יעמדו במבחן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים מידרדרת. הקבוצה מהבירה הפסידה הערב 2:1 לבני יהודה אחרי שכבר הוליכה 0:1 ואחרי ארבעה מחזורים היא עדיין ללא ניצחון. סלובודאן דראפיץ' ושחקניו מדורגים במקום הלפני אחרון בצוותא עם מכבי נתניה, והם ממשיכים לצפות לניצחון ראשון העונה. לאחר המשחק הגיעו עשרות אוהדי בית"ר ירושלים לביתו של הבעלים אלי טביב בכפר שמריהו, גידפו אותו וקראו לו לעזוב. לאחר כרבע שעה הגיעו כוחות משטרה למקום ופינו אותם.

דראפיץ' סיכם: "דיברנו במחצית על זה שצריך להחזיק מעמד עוד 10 דקות, לא לספוג שער שוויון ולא לתת להם להיכנס למשחק. אבל בקרן אחת לא שמרנו כמו שצריך ואז אתה מקבל עוד גול, מנסה לחזור ולא מצליח. אנחנו צריכים ללמוד מזה. המשחק שלנו לא שוטף, אנחנו צריכים לשחק כדורגל יותר טוב".

דראפיץ' הוסיף: "לפעמים כשאתה מוביל 0:1, אתה צריך לדעת לשמור על התוצאה ולקראת הסוף אולי לתת עוד גול. אם אין לנו אופי? אולי. בית"ר צריכה להיות יותר טובה. אולי השחקנים צריכים להתבגר, להרגיש מה זה בית"ר ירושלים. לא קל להיות שחקן פה, זו לא עוד קבוצה. אני מקווה מאוד שהם יעמדו במבחן".

המאמן סיכם: "בינתיים זה לא נראה טוב, אבל אם נתחיל לנצח זה יכול להידבק. כבר אמרתי - כדורגל זה מומנטום. אנחנו צריכים את הניצחון הראשון ולא משנה איך הוא יראה. אנחנו צריכים להתארגן מחדש ואם ננצח זה יכול להידבק ולהיראות אחרת".

אוהדי בית"ר ירושלים עם שלט נגד אלי טביב. יוסי ציפקיס
לא שקט בבית"ר ירושלים. האוהדים מוחים נגד טביב הערב בבלומפילד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully