וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בטורניר פרו סטארז עם 62:77 על וילרבאן

הצהובים שמרו על מאזן מושלם בקדם העונה וגברו בגמר באנז'ה על היריבה הצרפתית הודות ליכולת מצוינת של ג'ורדן פרמאר (22 נקודות) וסיוע של רנדל (12) ואמבקווה (11). דקות טובות גם לדראגן בנדר

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב כיכב. פרמאר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב חתמה את הופעותיה בטורניר פרו-סטארז באנז'ה שבצרפת עם ניצחון נוסף, 62:77 על וילרבאן בגמר. אחרי שני ניצחונות, כולל ניצחון דרמטי אמש על נאנטר עם סל ניצחון של בריאן רנדל, הצהובים ערכו ניסוי כלים נוסף מול יריבה מקומית, וילרבאן, במשחק הגמר. החבורה של גיא גודס נראתה טוב לפרקים, קיבלה עוד משחק מצוין מג'ורדן פרמאר (22 נקודות) וסיוע מהקו הקדמי עם בריאן רנדל (12 נקודות), טרבור אמבקווה (11) ודראגן בנדר (11). הצהובים התגברו על רבע שלישי חלש מאוד, אותו סיימו עם 8 נקודות בלבד לעומת 19 של הצרפתים, רצו ל-10:26 ברבע האחרון וחגגו תואר ראשון העונה, ימים ספורים לפני שיחלו את השתתפותם בגביע ווינר.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ורדן פרמאר 22, בריאן רנדל 12, דראגן בנדר וטרבור אמבקווה 11 כל אחד, דווין סמית' 6, טיילור רוצ'סטי 5, ויטור פבראני ויוגב אוחיון 4 כל אחד, גיא פניני 2. יובל זוסמן ואיתי שגב שותפו ולא קלעו.

"היה טורניר מצויין ואיכותי עם קבוצות ברמה טובה", סיכם גיא גודס. "היה חשוב לנו להתנסות מול הפיזיות של היריבות ולראות איפה אנחנו עומדים. אחרי פחות מחודש של אימונים, רואים את ההתקדמות שלנו גם כבודדים ברמה האישית והכי חשוב בכימיה הקבוצתית. שחקנים לומדים זה את זה ואת המאמנים, ואנחנו לומדים להכיר טוב יותר את השחקנים. המטרה היא לקצר את זמן החיבור. החבר'ה עובדים מאוד קשה יום יום וכייף גדול לסיים את הטורניר במקום הראשון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סייע לניצחון. רנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

הצהובים פתחו חזק את המשחק ועלו ליתרון 5:13 אחרי שלוש דקות, כשבריאן רנדל עולה ללוח עם שבע נקודות מהירות. ניקולא לאנג ניסה להחזיר את הצרפתים לעניינים, אך ג'ורדן פרמאר חימם את הידית ויחד עם דראגן בנדר, שעלה מהספסל וסיפק ארבע נקודות זריזות, עלו הצהובים ל-12:22. פבראני סיפק ארבע נקודות משלו, אך הצרפתים צימקו ל-21:28 למכבי תל אביב בתום הרבע. תחילתו של הרבע השני התאפיינה בהאטת הקצב ומיעוט נקודות משני הצדדים, כאשר ג'ורדן פרמאר שומר את מכבי תל אביב במרחק סביר מהיריבה ומגיע ל-15 נקודות. דקה וחצי להפסקה הגיע סל נוסף של הגארד האמריקאי-יהודי, שקבע 31:41 לצהובים. בהפסקה הוליכו הצהובים 33:43.

הצהובים נתקעו בתחילת הרבע השלישי על 43 נקודות, בעוד שדייויד אנדרסן הוותיק והטוב התעורר אצל וילרבאן, ועם ארבע נקודות רצופות קבע יתרון נקודה בלבד לזכות מכבי תל אביב, 42:43. וילרבאן השלימה ריצת 0:15 ועלתה ליתרון 43:48, לפני שבנדר ואמבקווה התעוררו וצימקו ל-53:52 בתום הרבע השלישי. מכבי תל אביב פתחה את הרבע הרביעי בסערה. ג'ורדן פרמאר צלף מכל מקום על המגרש והגיע ל-22 נקודות, גם אמבקווה חצה את רף עשר הנקודות, והצהובים פתחו יתרון 13, 54:67, כשנותרו שש דקות לסיום. משם החבורה של גודס שוב נתקעה ואיפשרה לוילרבאן לרשום ריצת 0:8, בדרך לקיזוז היתרון לחמש בלבד כשנותרו שלוש דקות לסיום. מכאן פרמאר ורנדל לחצו שוב על הדוושה, בדרך ל-62:77 לצהובים בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר. קובי אליהו
האקס פקטור. בנדר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully