וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים הפסידה 68:56 לז'לגיריס קובנה

הפסד שני לאדומים בטורניר ונציה: ללא ליאור אליהו, דיאור פישר וברייסי רייט, החבורה של דני פרנקו הציגה יום התקפי חלש. יינסי גייטס בלט עם 16 נקודות, פרנקו: "רחוקים מכשירות לרמות האלה"

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עדיין ללא ניצחון. פרנקו/ברני ארדוב

הפועל ירושלים עדיין ללא ניצחון בטורניר ההכנה בונציה. אחרי שנכנעו אמש 72:68 לליובליאנה, האדומים נחלו הערב (שבת) הפסד שני, הפעם עם 68:56 לז'לגיריס קובנה הליטאית. ללא ליאור אליהו, ברייסי רייט ודיאור פישר, החבורה של דני פרנקו התקשתה למצוא את הטבעת וסבלה מיום התקפי חלש מאוד. גם הליטאים הגיעו למשחק בסגל חסר מאוד, ללא חמשת שחקני הנבחרת - רנאלדס סייבוטיס, מנטאס קאלנייטיס, פאוליוס ינקונאס, רוברטס יבטוקאס ולוקאס לקאביצ'יוס - אך שלטה במשחק מהרגע הראשון ועלתה ל-2:10 מהיר.

הירושלמים הלכו שוב ושוב פנימה ליינסי גייטס, שקיזז מעט את ההפרש והוריד את האדומים בפיגור מינימלי לסיום הרבע הראשון. גם איי ג'יי רולנד סיפק כמה מהלכים נאים ובזכות השניים ירושלים ירדה להפסקה בפיגור 30:29 בלבד. הרבע השלישי הכריע את המשחק לטובת הליטאים, שהפציצו ללא הכרה מחוץ לקשת וראו את הירושלמים תקועים בהתקפה. הרבע הסתיים ביתרון 11 לליטאים, ממנו החבורה של דני פרנקו לא הצליחה לחזור.

דני פרנקו אמר בסיום: "היה לנו טורניר הכנה חשוב מאוד. אני שמח שיצא לנו להתמודד מול קבוצות אירופאיות שמשחקיות כדורסל שונה לחלוטין מהכדורסל שאנחנו מורגלים בו בארץ. כמובן שאנחנו עדיין רחוקים מכשירות אירופית ומבחינת כדורסל, אבל עשינו איזושהי התקדמות מאתמול להיום שאני שמח עליה, משבוע לשבוע נעשה צעד קדימה ועוד צעד קדימה, יש לנו קבוצה טובה ואני מצפה לעונה מרגשת".

קלעו להפועל ירושלים: יינסי גייטס 16, דונטה סמית' 12, ג'וש דאנקן 12, בר טימור 8, איי ג'יי רולנד 4, טוני גפני ורפי מנקו 2 כל אחד, יותם הלפרין 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully