וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בראגבי: יפן היממה את דרום אפריקה בתוספת הזמן

"ההפתעה הגדולה בתולדות האליפות" הגיעה ביומה השני, כשהיפנים ניצחו את אחת הפייבוריטיות לזכיה עם טריי בדקה האחרונה של המשחק. עוד קודם לכן, אירלנד רמסה את קנדה 7:50 וגאורגיה ניצחה את טונגה 10:17

נבחרת יפן כובשת טריי מנצח מול דרום אפריקה. GettyImages
טריי הניצחון של היפנים/GettyImages

נבחרת יפן רשמה הערב (שבת) את אחת ההפתעות הגדולות בתולדות אליפות העולם בראגבי, כשניצחה את דרום אפריקה 32:34. היפנים כבשו טריי ניצחון ארבע דקות בתוספת הזמן, בתום משחק רב תהפוכות.

היפנים השיגו ניצחון שני בלבד באליפות העולם, כשהקודם נרשם ב-1991. דרום אפריקה זכתה בטורניר פעמיים בעבר, האחרונה ב-2007. "עבדנו על זה בארבע השנים האחרונות", אמר בסיום קפטן המנצחים, מייקל ליץ', שכמו חבריו היה נרגש והמום מההישג הענק.

עוד קודם לכן, אירלנד הביסה את קנדה 7:50 במשחק הפתיחה של בית ד' באליפות העולם בראגבי. בבית ב' ניצחה גאורגיה 10:17 את טונגה. בהמשך הערב ישלימו צרפת ואיטליה את המחזור הראשון של בית א'.

האירים השיגו ארבעה טריי כבר במחצית הראשונה ולא הביטו לאחור, בעוד שהקנדים הצילו משהו מכבודם רק במחצית השניה. טונגה עלתה ראשונה על הלוח עם שער בפנדל, אך הגאורגים הפכו לפני המחצית עם פנדל, טריי ובעיטת בונוס. היתרון שלהם גדל במחצית השניה, וטונגה רק צימקה.

אתמול גברה המארחת אנגליה 11:35 על פיג'י במשחק הראשון של בית א', שהתקיים באצטדיון טווינקהאם בתום טקס הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully