וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "קוסטה אמור היה להיות מורחק פעמיים". מוריניו: "ארסנל תמיד מתבכיינת"

מאמן ארסנל התלונן על השיפוט אחרי ההפסד לצ'לסי, שבמהלכו הורחקו לתותחנים שני שחקנים: "לא מבין את השופט, קוסטה תמיד חומק מאדום". מוריניו: "בשביל לנצח דרבי צריך שליטה רגשית. קוסטה איש המשחק"

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי מול גבריאל פאוליסטה שחקן ארסנל. Ross Kinnaird, GettyImages
היה ראוי לאדום? דייגו קוסטה/GettyImages, Ross Kinnaird

ארסן ונגר וז'וזה מוריניו המשיכו את המתיחות הנושנה ביניהם גם אחרי המשחק היום (שבת) שבו ניצחה צ'לסי 0:2 את ארסנל. כצפוי, אחרי ששני שחקני ארסנל הורחקו, ונגר האשים את השופט, וטען כי דייגו קוסטה "אמור היה להיות מורחק פעמיים". הבלוז השיגו את ניצחונם השני בלבד העונה בזכות שערים של קורט זומה ואדן הזאר, כשמנגד גבריאל וקסורלה הורחקו.

גבריאל הורחק אחרי שבעט בקוסטה, אך צילומי הטלוויזיה הראו שקוסטה שלח מכה לפניו של קוסיילני. ונגר נשאל אם הוא מרגיש שנעשה חוסר צדק, וענה: "בגדול, כמובן, אין ספק. כי אני חושב שדייגו קוסטה אמור היה לספוג כרטיס אדום, לא הייתי רוצה להיות מייק דין (השופט) היום. אני לא מבין את הדבר הזה. קוסטה אמור היה להיות מורחק פעמיים.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי לוחץ יד למאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
המתיחות נמשכת. ונגר ומוריניו בלחיצת יד קרה/רויטרס

"תסתכלו על מה שקרה לפני שהגיעה המסירה. הוא הכה את קוסיילני בפרצוף בכוונה. הוא עושה מזה מהומה. בכל משחק הוא משחק באגרסיביות, ומצליח לצאת מזה בגלל חולשת השופט. אני חושב שזה מביש שבזמן שלנו הורחקו שני שחקנים, קוסטה נשאר על המגרש". אגב, ונגר לא לחץ את ידו של מוריניו בסיום, אבל הכחיש שהוא חמק ממנו בכוונה, ואמר ש"אני תמיד זמין" ללחיצת יד.

בצד השני, מוריניו כמובן התמוגג מהניצחון עח היריבה העירונית, ולא הבין על מה מדבר ונגר. "מה שנוי במחלוקת? מבחינתי, אין שום דבר שנוי במחלוקת. יש במשחק כדורגל לא מעט אספקטים, טכניים, טקטיים, רגשיים, פיזיים. בדרך כלל הקבוצה הטובה יותר מנצחת, ואנחנו היינו טובים יותר. היינו דומיננטיים, היינו בשליטה. כמובן שלא צריך להיות צבועים ולהודות שהרבה יותר קל לשחק כשאתה ביתרון שחקן.

"אני חושב ששיחקתי מול ארסנל 15 או 16 פעמים, ואולי פעם אחת הם לא התבכיינו. אולי זה היה כי הם ניצחו במשחק. בכל שאר המשחקים, הם תמיד מצאו סיבה. בשביל לנצח בדרבי אתה חייב להיות בשליטה רגשית. אימנתי בדרבים בפורטוגל, בספרד, באנגליה, באיטליה. אני תמיד אומר אותו דבר: אתה חייב להשתלט על עצמך מבחינה רגשית.

"זה היה ניצחון טוב, חשוב שננצח משחקים. ניצחנו פעמיים בשלושה ימים, פעמיים שמרנו על רשת נקייה. שלטנו בשני המשחקים. מבחינתי איש המשחק הוא דייגו קוסטה. הוא הביא הכל למשחק".

עוד באותו נושא

צ'לסי ניצחה 0:2 את ארסנל, שסיימה עם תשעה שחקנים

לכתבה המלאה

איך לא קיבל אדום? (1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך לא קיבל אדום? (2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוריניו שולח ד"ש לאוהדי ארסנל

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
ממשיכים להתאושש. הזאר אחרי הגול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully