וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דיאן ראדוניץ' ושלומי אזולאי פצועים ולא ישחקו מול הפועל רעננה

19.9.2015 / 15:10

סלבישה יוקאנוביץ' תכנן לפתוח עם החלוץ הקרואטי ועם הקשר שכמעט ולא שיחק מאז הצטרף, אך השניים לא יהיו כשירים. ורמוט, מיכה ובן בסט אמורים לעלות בהרכב. המאמן אמר לשחקנים: "זה אופי אחר של משחק, רעננה תסתגר בניגוד לצ'לסי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

דיאן ראדוניץ' ושלומי אזולאי, שהיו אמורים לפתוח בהרכב מכבי תל אביב מחר (ראשון, 20:15, ספורט 1) מול הפועל רעננה, פצועים ולא יכללו בסגל למשחק.

ראדוניץ' חזר מלונדון כשהוא פצוע ברגלו אחרי שהיה מעורב בתיקול עם שחקן צ'לסי לקראת סיום המשחק. החלוץ הקרואטי סובל מחבלה מתחת לברך, ולא התאמן בשני האימונים שמכבי ערכה, אתמול והבוקר.

אזולאי, מנגד, נפצע לקראת סיום האימון היום. הקשר מתח שריר כשכבש שער במהלך משחקון פנימי. המאמן סלבישה יוקאנוביץ' סיים את האימון מיד לאחר השער, ולאחר מכן למד שיחסר מחר את הקשר שעד כה שיחק במדי הקבוצה רק במשחק אלוף האלופים, לפני למעלה מחודש.

שחקן נוסף שיחמיץ את המשחק מול רעננה הוא נוסא איגייבור, שלא היה כשיר לגמרי לפני המשחק מול צ'לסי והוא יזכה כעת למנוחה כדי שיחלים לגמרי. מי שאמורים לפתוח בהרכב, אחרי שלא עלו ב-11 בליגת האלופות, הם אלי דסה, דור פרץ, גילי ורמוט, דור מיכה ועדן בן בסט.

יוקאנוביץ' אמר לשחקנים לקראת רעננה: "זה אופי אחר של משחק אבל אנחנו צריכים להכין את עצמנו אליו הכי טוב מכיוון שלא ניצחנו בליגה במשחק האחרון. בניגוד לצ'לסי, רעננה תסתגר ותנסה לכפות עלינו משחק איטי. אנחנו נצטרך לדעת איך לפצח את ההגנה שלהם".

שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הבכורה בליגה תמתין. שלומי אזולאי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully