וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן הנדרסון שבר את כף רגלו באימון ליברפול וייעדר כחודשיים

הצרות של המייטי רדז פשוט מסרבות להיגמר: הקפטן, שהיה אמור לחזור מפציעה בעקב רגל שמאל שהשביתה אותו מאז מחזור הפתיחה למשחק מול נוריץ' (א', 18:00) נפגע כעת ברגל השנייה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכה גדולה לליברפול. הקפטן ג'ורדן הנדרסון שבר את כף רגלו במהלך האימון אתמול (שישי) לקראת משחקה של הקבוצה מהמרסיסייד מחר מול נוריץ' והוא ייעדר מהמגרשים בחודשיים הקרובים.

הנדרסון שיחק רק פעם אחת העונה, במחזור פתיחת העונה מול בורנמות' ומאז סבל מפציעה בעקב רגל שמאל. קשר נבחרת אנגליה, שהחמיץ בשל הפציעה גם את משחקי הנבחרת, קיווה לחזור סוף כל סוף למגרשים, לקראת המפגש עם הקנריות, לאחר שביום שלישי היה בניו יורק וזכה שם לטיפול בפציעה שהטרידה אותו. אלא שלצערו הרב, הוא סובל כעת מעצם שבורה בכף הרגל הימנית ויושבת לעוד תקופה ממושכת.

שחקן ליברפול, ג'ורדן הנדרסון. GettyImages
רגע מאכזב מאוד עבורו. הנדרסון/GettyImages

הנדרסון צפוי לעבור ניתוח בתחילת השבוע הבא, ככל הנראה ביום שני ואחריו, יתחיל תהליך השיקום הארוך. על פי הדיווחים, הוא עלול להחמיץ בין היתר את הדרבי מול אברטון ואת המשחקים נגד טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, כמו גם את שני המשחקים האחרונים של נבחרת אנגליה במוקדמות יורו 2016 (אליו כבר העפילה), מול אסטוניה וליטא באוקטובר ואת משחק הידידות המסקרן נגד ספרד בנובמבר.

מי שיחליף את "הנדו" בתפקיד קפטן הקבוצה יהיה ג'יימס מילנר הוותיק. אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, 3:0 ביתי מול ווסטהאם ו-3:1 בחוץ נגד היריבה הגדולה מנצ'סטר יונייטד, ואחרי תיקו 1:1 בחוץ מול בורדו במחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית ביום חמישי החולף, המייטי רדז ינסו לצאת מהתקופה הרעה וייאלצו לעשות זאת ללא הקפטן שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully