וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לעונה: קליבלנד החתימה את ניק מינארת' לקראת מחנה האימון

הקבוצה של דיוויד בלאט מחפשת שחקנים שישלימו לה את הסגל והביא עם חוזה לא מובטח לעונה אחת את בוגר מכללת דטרויט, ששיחק בעונה האחרונה בשולה הצרפתית. אחיו של אנדרו וויגינס מצטרף אליו במינסוטה

AP

צפו בביצועים של מינארת'

קצת יותר מחודש נותר עד שעונת ה-NBA החדשה תצא לדרך וקבוצות הליגה עומלות על שיפוצים וחיזוקים אחרונים לסגלים שלהם, רגע לפני שמחנות האימונים ומשחקי קדם העונה ייצאו לדרך.

אחת מאותן קבוצות היא סגנית האלופה, קליבלנד. קבוצתו של המאמן הישראלי דיוויד בלאט הגיעה לסיכום על חוזה לעונה אחת עם ניק מינארת', שיגיע לאוהיו כשחקן חופשי. החוזה, על פי הדיווחים, איננו מובטח.

ניק מינארת' מכללת דטרויט. AP
ירוויח את מקומו? מינארת', משמאל, במדי דטרויט/AP

מינארת' בן ה-27 הוא פורוורד המתנשא לגובה של 2.06 מטרים. הוא שיחק במכללת ג'קסון ומשם עבר למכללת דטרויט, במדיה כיכב בין 2010 ל-2013, מה שלא עזר לו להיבחר בדראפט ה-NBA. לאחר שסיים את לימודיו במכללה, עבר מינארת' לאירופה ושיחק במדי אוברדוריו הספרדית, לה האבר הצרפתית ושולה ,גם היא מצרפת, שם בילה את כל העונה החולפת.

כל קבוצת NBA יכולה להביא עד 20 שחקנים למחנה האימונים, כאשר מינארת' יאבק על מקומו בסגל מול שחקנים נוספים כמו קווין קוק, ג'ארד קאנינגהאם ודי ג'יי סטפנס, שיגיעו אף הם למחנה האימונים.

* מינסוטה עשתה מהלך מעניין הלילה, כאשר החתימה את הגארד ניק וויגינס בן ה-24, שאם שמו נשמע לכם מוכר, הרי שזה בשל העובדה כי מדובר באחיו הבכור של הבחירה מספר 1 בדראפט 2014 וכוכב הטימברוולבס, אנדרו וויגינס. ניק וויגינס שיחק בקולג' בוויצ'יטה סטייט ולאחר מכן עבר לליגה הגרמנית ומשם התגלגל לאיידהו מה-D ליג, ליגת הפיתוח האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully