וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננו גינזבורג: "כשאמרתי שנשחק באולימפיאדה, חשבו שאני צוחק"

19.9.2015 / 7:00

המאמן הישראלי של נבחרת צ'כיה חוגג את ההישג הנאה: "האמנתי מהרגע הראשון, לפעמים חלומות מתגשמים. היה לנו טורניר נהדר ועשינו הישג היסטורי כאן". וולש: "גאה באיך שעשינו את זה"

ננו גינזבורג, מאמן נבחרת צ'כיה. AFP, AFP
עכשיו אפשר לחגוג. גינזבורג/AFP, AFP

נבחרת צ'כיה השלימה אמש (שישי) את אחד ההישגים הגדולים ביותר שלה בשנים האחרונות, כשהבטיחה מקום בטורניר הקדם אולימפי בריו, כמו גם מקום ביורובאסקט 2017. זה קרה אחרי שהנבחרת של ננו גינזבורג מחצה את לטביה 70:97, וסיימה שביעית באליפות אירופה הנוכחית.

בתקשורת המקומית מיהרו לחגוג את ההישג. ננו גינזבורג אמר במסיבת העיתונאים: "כשלקחתי את העבודה הזאת, ואמרתי שאנחנו נשחק באולימפיאדה, אנשים חשבו שאני צוחק. האמנתי מהרגע הראשון, ולפעמים חלומות מתגשמים, ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך ולעשות את העבודה ולהגיע לריו. היה לנו טורניר נהדר, ועשינו הישג היסטורי לכדורסל הצ'כי. אנשים סיפרו לי שהם אהבו לראות איך אנחנו משחקים. נכשלנו לפעמים נגד הקבוצות הגדולות, אבל זה לפחות משאיר לנו מקום להשתפר ביכולת שלנו".

"שיחקנו תשעה משחקים בפחות משבועיים, שלושה משחקים רצופים בשלושה ימים, ותוסיפו לזה שלא היה לנו את פטר בנדה, ועדיין שיחקנו כל כך טוב", הוסיף המאמן הישראלי. "השחקנים הקריבו כל כך הרבה, ובשבילי זאת מחמאה גדולה והישג גדול. השחקנים הראו אופי ענק, זה מטורף".

לוואלה ספורט אמר המאמן: "הישג גדול בשביל הכדורסל הצ'כי וגם בשבילי, למרות שבקבוצות שאימנתי באירופה הגעתי להשגים כמו 8 האחרונות ביורוקאפ וניצחונות על צסק"א וקבוצות אחרות, ועדיין, להגיע למקום שביעי באירופה עם נבחרת זה הישג גדול וכמובן להשתתף במוקדמות אולימפיאדה ולעלות אוטומטית ליורובאסקט 2017 זה נהדר. אני רוצה לציין את העזרה של המאמן כושר שלי רוני גוטליב שעשה עבודה גדולה והחזרנו מעמד בסגל לא ארוך 9 משחקים ב14 יום".

הקפטן יירי וולש הוסיף: "אני חושב שהלטבים פשוט לא באו לשחק. התחלנו טוב, אבל היינו צריכים להתרכז בהגנה, ומתי שקצת לחצנו, הם פשוט התפרקו. לא היינו צריכים התקפות מיוחדות, או שיטה מיוחדת, חסימה אחת וכל ההגנה שלהם נעלמה. היה עוד דבר שדחף אותנו הערב, ידענו שהלטבים לא כל כך טובים כדי לנצח אותנו פעמיים באותו הטורניר. הם עשו את זה פעם אחת, בבית שלהם, וידענו שאנחנו צריכים לבוא ולהגיב. זאת הרגשה נהדרת, השגנו את היעדים שהצבנו לעצמנו. ננסה להיאבק על הכרטיס לאולימפיאדה. זה לא היה קל להופיע אחרי שני הפסדים, אבל חזרנו ושיחקנו את המשחק הזה, אני גאה בכל החברים שלי, באיך שעשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully