וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: ברצלונה תבקש מפיפ"א לרשום את טוראן במקום ראפיניה

הקטאלונים, שהפכו לקצרים מאוד ברוטציה, יבקשו לרשום את הקשר הטורקי במקום הברזילאי שגמר את העונה. הטענה: "שני החלונות בהם נענשנו הסתיימו". בספרד מעריכים כי התשובה תהיה שלילית

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ההתעסקות המרכזית בברצלונה השבוע היא לא הפתיחה המגומגמת בליגת האלופות ולא המשחק מול לבנטה ביום ראשון. בקטאלוניה בעיקר מנסים להתגבר על הפציעה הקשה של ראפיניה, שקרע את הרצועות בברך וייעדר לפחות בחצי השנה הקרובה.

הפציעה הפכה את המצב בברצלונה לבעייתי מאוד. הקטאלנים כאמור נמצאים תחת איסור העברות עד חלון ההעברות הקרוב ולא היו יכולים לעבות את הקישור שלהם בקיץ האחרון כדי למנוע את המצב שנוצר, שבו פציעה אחת מדללת מאוד את מרכז השדה.

לאור זאת, בברצלונה ינסו לבצע מהלך מפתיע מאוד ולבקש מפיפ"א לרשום את אחד משני שחקני הרכש שהביאו הקיץ, ארדה טוראן במקומו של ראפיניה הפצוע. טוראן, שהגיע במהלך הפגרה מאתלטיקו מדריד, מתאמן עם הקבוצה, אך לא רשאי לשחק עד ינואר, בדיוק כמו שחקן הרכש הנוסף, אלייש וידאל.

ארדה טוראן, ברצלונה. AP
יחזור מוקדם מהצפוי? טוראן/AP

המהלך המפתיע גובש במהלך היומיים האחרונים אצל ראשי בארסה שניסחו נימוק שטוען שבארסה נענשה באיסור העברות בשני חלונות - בינואר וביולי 2015, כששני החלונות למעשה נגמרו וכעת, לאור תקדימי עבר בהם נרשמו שחקנים חדשים על חשבון שחקנים שנפצעו, יקוו שבפיפ"א יאשרו להם לבצע את אותו המהלך.

עם זאת, גם בברצלונה יודעים שהמהלך כמעט חסר סיכוי. בעיתונות הספרדית מעריכים שהדיון יהיה קצר מאוד ולאור העובדה שטוראן נרכש במהלך חלון ההעברות, הוא לא יוכל להירשם במקומו של ראפיניה. בנוסף, בפיפ"א יודעים שמהלך כזה ייתן תחושה שברצלונה מקבלת הנחות גדולות לעומת קבוצות אחרות ורוצים להימנע מתדמית כזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully