וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "אנחנו לא מתפשרים על הדרך, ההמשכיות היא דבר חשוב"

18.9.2015 / 13:45

מאמן מכבי חיפה נשמע אופטימי במסיבת העיתונאים של הקבוצה: "לקבוצה יש פוטנציאל". רוז'ו: "עוברים הכנה טובה". בעיות במגעים מול בזן, סגן היו"ר שירן: "יש סיכוי שימשיכו לתמוך בנו"

שחקני מכבי חיפה כדורסל. עמי יקר,
מתחילים להתרגש. מכבי חיפה/עמי יקר

מכבי חיפה ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת העונה במעמד הנהלת הקבוצה, השחקנים והצוות המקצועי. הסגל של הירוקים כולל את הקפטן חנן קולמן, לצד שחקני נבחרת ישראל עוז בלייזר ואלכס צ'וברביץ', שחקני הנבחרות הצעירות של ישראל יפתח זיו ונתנאל ארצי והמתאזרחים ג'ון דיברלתומיאו וג'רמייה קרייסברג. הזרים של הירוקים הם רנה רוז'ו שממשיך לעונה שנייה, אמיר סלסטין, וויל גרייבס שפצוע לחודשיים הקרובים, רג'י באקנר וגרגורי ורגאס, שחקן נבחרת ונצואלה.

כמו כן, נחת אתמול למבחנים בחיפה אוראן צ'ין, ששיחק יחד עם סלסטין בקבוצת הבת של הירוקים, מיאמי מידנייטס. את הסגל משלימים הצעירים ניר שריד וטל אבירם.

הקבוצה תשחק גם השנה שני משחקי הכנה נגד קבוצות NBA. המשחק הראשון ייערך ב-9 לאוקטובר נגד ממפיס, ושלושה ימים לאחר מכן יפגשו השחקנים של רמי הדר את לוס אנג'לס לייקרס בסטייפלס סנטר. משחק הליגה הראשון של הירוקים נדחה ל-16 באוקטובר, בו תשחק חיפה נגד עירוני נהריה.

רמי הדר, מאמן מכבי חיפה, ארנון שירן, חנן קולמן. עמי יקר,
הדר, שירן וקולמן/עמי יקר

"שמח לפתוח עונה שנייה במכבי חיפה, זה בית בשבילי", אמר המאמן רמי הדר, "ההמשכיות היא דבר חשוב בשבילי, יש פה שישה שחקנים שחוזרים לעונה שנייה, אנחנו לא מתחילים מאפס, אנחנו נמצאים בתוך תהליך שמצטרפים אליו שחקנים. אני רוצה לציין את הצורה שאני רואה את המשחק הזה ואת הערכים שלנו כקבוצה, שמתבססים על מחויבות, על משמעת, על עבודה קשה ועל המוכנות של השחקנים ללכת עד הסוף. ראינו את זה בשנה שעברה, נראה את זה גם השנה. אני רוצה לציין את השותפים שלי לצוות, את עופר רחימי שהולך איתי כבר הרבה שנים, איש מקצוע מצוין".

על ההצלחה עד כה במשחקי ההכנה הוסיף הדר: "הקבוצה חוזרת לשנה שנייה והשיטה מוטמעת, לקבוצה יש פוטנציאל, היא תלויה מאוד ביכולת הקבוצתית וליכולת שלנו להשתמש בצורה גמישה בסגל, אבל ממה שאני רואה עד עכשיו הקבוצה בסדר, ואנחנו צריכים להמשיך. זה שלב מאוד מוקדם בעונה, הכנה מאוד בסיסית, הדברים לא סגורים עד הסוף, זה נחמד מה שאנחנו רואים, אבל זה לא מנצח לנו אף משחק בליגה. משחקי אימון נותנים תמונת מצב נכון לנקודת הזמן, והרבה קבוצות שיותר אינטנסיביות נראות טוב יותר, מוקדם לבחון אותנו. אני רואה הדברים שאני מאוד אוהב, הקבוצה משחקת ביחד והשחקנים נלחמים, זה בסיס נהדר להתחלה, אבל לא מעבר, ההמשך צריך להיות לקלוט את השחקנים הנוספים, להכניס אותם לסיסטם ולקבל את אותה רמת ביצוע מכל השחקנים. אני מקווה לראות קבוצה שהיא קודם כל קבוצתית ומחויבת. בכדורסל המקצועני המטרה היא קודם כל לנצח משחקים, אבל הדרך היא הפקטור שעוזר לך לנצח משחקים, ואנחנו לא מתפשרים על הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רמי הדר מאמן מכבי חיפה. עמי יקר,
"מכבי חיפה היא בית". הדר/עמי יקר

הבעלים ג'ף רוזן מסר מארצות הברית: "הרכבנו קבוצה שמציגה כמה הבטחות. שחקן נבחרת ונצואלה גרגורי ורגאס, הכוכב הישראלי העולה עוז בלייזר, רנה רוז'ו המוערך, הקלע המחונן וויל גרייבס והשראלים הוותיקים יותר אלכס צ'וברביץ' וחנן קולמן. יפתח זיו הוא שחקן מיוחד שמגיע מקבוצת הנוער שלנו, ג'ון דיברתלומיאו הוא שחקן "מתחת לרדאר" קלאסי ויחזק אותנו. גאים על האפשרות להעזר בשחקנים מקבוצת הבת שלנו, מיאמי מידנייטס, עם צירופו של אמיר סלסטין והבאתו של אורן צ'ין למבחנים של חודש בקבוצה".

"הנסיעה לארצות הברית למשחקים מול ממפיס גריזליס ולוס אנג'לס לייקרס תהיה מאוד מיוחדת. ההזמנה החוזרת לממפיס אומרת רק דרים טובים על מכבי חיפה והעובדה שנפגוש את הקבוצה הכי יוקרתית ב-NBA, זו תוספת נפלאה. אנחנו מצפים לתמיכה רצינית במכבי חיפה בישראל ובלוס אנג'לס. לאחר שהקבוצה תחזור מארצות הברית, אנחנו מצפים לראות את האוהדים שלנו מגיעים וממלאים את ההיכל".

הקפטן חנן קולמן אמר: "אני מודה לרמי ולעופר שבחרו בי כקפטן, זה כבוד גדול, אני מקווה להכנס לתפקיד. יש לנו קבוצה מצוינת השנה, כולם עוד לא פה, וזה מרגיש מצוין. זה נהדר לראות איך כולם עובדים באימונים, ואנחנו לא יכולים לחכות להתחיל לשחק כבר. זה נהדר לשחק באולם הזה, ובגלל זה מדובר בדבר כל כך גדול בחזרה שלי למועדון הזה. אנחנו נרגשים לשחק מול הקהל הזה".

הכוכב האמריקאי רנה רוז'ו הוסיף: "ברור שאני אופטימי. הרבה מהקבוצות לא מכירים את השחקנים שלנו, ואנחנו נהנים מהחברים החדשים, ואנחנו מחכים לעוד שני שחקנים טובים. אנחנו עוברים תקופה טובה בהכנה לעונה ורק רוצים להמשיך".

סגן היושב ראש ארנון שירן התייחס לבעייתיות מול הספונסר הראשי של הקבוצה, בזן, ולגבי האופטימיות ביחס לסגל הקבוצה העונה: "אני מעדיף את האופטימיות הזהירה. אם אתם זוכרים את העונה שעברה התחלנו במקום הזה והיו לנו בעיות, התגברנו עליהם, אבל הרבה מחזורים היינו במקומות 8-10 וסיימנו את העונה במקום החמישי ויכולנו בקלות להיות שלישי או רביעי".

"לגבי בזן, המצב הוא כזה - היו לפני שלושה וחצי חודשים אירוע ארצי בנושא הזיהום המפרץ והיה סיפור בין ראש עיריית חיפה לבזן והעימות הזה הגיע לפסים שחרגו מהדיבורים הישרים ביניהם וזה יצר מערכת יחסים בעייתית, כאשר הסיוע של בזן אלינו הוא סיוע של אחד הארגונים שנמצא בחיפה ונתמך על ידי העירייה, וכתוצאה מהחיכוך היו כאלה שחשבו בבזן שלא צריך להמשיך את התמיכה בנו, זו שנה חמישית של תמיכה של בזן בקבוצה, וגם בשנים הקודמות זה לא הלך בקלות. התוצאות של הרבעון הזה הראו שורת רווח. מתנהלים מגעים, זה לא נגמר, גם כאן אני אנקוט במונח של אופטימיות זהירה, והעסק לא גמור ויש סיכוי שהם ימשיכו לתמוך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully