וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו ייחקר על "שפה גסה" כלפי קרניירו, יורחק מ-5 משחקים?

לא שקט בצ'לסי: ההתאחדות האנגלית תחקור את המאמן על "מחוות גסות" כלפי הרופאה, ששבה לאימוני הקבוצה. העונש המקסימלי: חמישה משחקים. צפו ב"מיוחד" מסתלבט על הפנדל של אדן הזאר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: אלסנדרו פלורנצי מדהים את אירופה

צ'לסי השיגה באמצע השבוע שלוש נקודות חשובות בליגת האלופות ב-0:4 על מכבי תל אביב, אך למרות זאת בקבוצה אין הרבה שקט. ההתאחדות האנגלית החליטה היום (שישי) לחקור את המקרה שבו השתמש מאמן הבלוז, ז'וזה מוריניו, בשפה גסה כאשר התעמת עם הרופאה של הקבוצה, אווה קרניירו, במהלך משחק.

מוריניו כזכור, לא אהב את העובדה שקרניירו התעכבה לטפל בשחקן פצוע במשחק מול סוונסי ב-8 באוגוסט ושיחרר לעברה קללה גסה ("בת זונה") שנקלטה בעין המצלמה. העונש המקסימלי על עבירת התקנון הזו, שבאה תחת הסעיף "מחוות גסות ופוגעניות", היא הרחקה מחמישה משחקים. אגב, קרניירו, שלא השתתפה באימוני הקבוצה בחודש האחרון, זומנה מחדש ותחזור לתפקידה בימים הקרובים.

במסיבת העיתונאים היום נשאל מוריניו על הפנדל של אדן הזאר מול מכבי תל אביב, וסיפק את התשובה המשעשעת הזו:

קפטן צ'לסי, ג'ון טרי, והמגן הימני, ברניסלב איבנוביץ', לא פתחו בהרכב במשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות מול מכבי תל אביב. השניים ישבו על הספסל וראו את קבוצתם מביסה 0:4 את הצהובים, רגע לפני המפגש החשוב מול ארסנל בליגה.

ב"מירור" האנגלי פרסמו היום (שישי) כתבה נרחבת העוסקת במצבם של השניים, ודיווחו כי הם עשויים לעזוב כבר בינואר הקרוב. על פי הדיווח, השניים, שנמצאים בשנה האחרונה של החוזה שלהם, עשויים לעבור דווקא לפנרבחצ'ה שהביעה בהם עניין רב. "מדובר בשתיים מהדמויות היותר דומיננטיות בחדר ההלבשה של צ'לסי", נכתב ביומון. "בינואר הם כבר יוכלו לחתום היכן שירצו, פנרבחצ'ה הטורקית עשויה להיות זו שתצרפם", הוסיפו.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
יזעזע את הקבוצה? ז'וזה מוריניו/GettyImages

צ'לסי תפגוש את ארסנל בשבת בתקווה לברוח מהתחתית. הבלוז פתחו את העונה בצורה מזעזעת, וב"מירור" טוענים שטרי ואיבנוביץ' עשויים להישאר על הספסל גם מול התותחנים. מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו, רוצה מאוד את הבלם הצעיר של אברטון, ג'ון סטונס, ועשוי להיפרד משני השחקנים הוותיקים על מנת להביאו לסטמפורד ברידג'.

שחקן נוסף שעל פי דיווחים שונים עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה הוא החלוץ דייגו קוסטה, שהחל את דרכו בצ'לסי בסערה, ודעך עם הזמן. הוא אמנם כבש מול מכבי תל אביב, אך אינו מזכיר את היכולת הנהדרת מתחילת העונה שעברה. הברזילאי-ספרדי, שעל פי דיווחים שונים עשוי לחזור לאתלטיקו מדריד בעונה הבאה, לא יכול היה שלא להגיב לשמועוות כשדיבר עם "אונדה סרו" הספרדי: "איך אני אמור לחזור לאתלטיקו מדריד אם לא קיבלתי שום הצעה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully