וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר מחוץ לסגל של ברזיל, דונגה: "תמיד תישאר הצלקת"

כוכב ברצלונה הומרחק יחסר לסלסאו בפתיחת קמפיין מוקדמות הגביע העולמי שייצא לדרך בחודש הבא. וויליאן וקוטיניו בפנים. המאמן: "נבחרת לא מנצחת עם שחקן אחד. נסבול, אבל נעפיל למונדיאל"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: אלסנדרו פלורנצי מדהים את אירופה

טורניר מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה ייצא לדרך בחודש הבא, ובברזיל מתחילים להתרגל לעובדה שלפחות בינתיים ניימאר המורחק זכר לקופה אמריקה לא ייכלל בסגל. הסלסאו יפגשו ב-9 באוקטובר את צ'ילה בחוץ וכעבור חמישה ימים הם יארחו את ונצואלה בתקווה לפתוח את הקמפיין ברגל ימין.

דונגה הכריז על הסגל שלו כאשר פיליפ קוטיניו מליברפול ו-וויליאן מצ'לסי הם שניים משחקני ההתקפה הבולטים בסגל. בין השמות המפתיעים נמצאים ז'יל ורנאטו אוגוסטו, שניהם מקורינתיאנס. גם רוברטו פירמינו מליברפול, הולק מזניט ואוסקר מצ'לסי נמצאים בסגל.

מאמן נבחרת ברזיל, דונגה. AP
לא מקל ראש. דונגה/AP

"עכשיו אנחנו צריכים לשנות את ההתמקדות שלנו", אמר דונגה. "מה שקרה במונדיאל האחרון הוא אותו דבר כמו ב-1950. זו צלקת שתישאר לתמיד. אנחנו צריכים להיות הוגנים מבחינת האוהדים שלנו ולהודות שיהיו לנו קשיים. גם כשיש לברזיל נבחרת מושלמת, היינו לנו קשיים להעפיל. אנחנו בטוחים שנעשה את זה. אנחנו נסבול, אבל נעפיל".

דונגה המשיך לנסות לשדר ביטחון בשחקנים שלו: "השחקנים האלה הם בסגל מכיוון שהם הטובים ביותר. בשנות השבעים פלה היה כוכב גדול וז'יירז'יניו הבקיע שבעה שערים. נבחרת לא מנצחת עם שחקן אחד. הקולקטיב מנצח. כשיש לנו נבחרת חזקה, דברים קורים באופן טבעי. אף אחד לא מנצח לבד".

על חסרונו של ניימאר הוסיף: "רצינו שניימאר יהיה כאן, אבל זה לא מתאפשר. עכשיו השחקנים צריכים לשלב כוחות. כולנו נעבוד בשביל השערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully