וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ': "טעיתי, אבל קיבלתי המון חיזוקים"

שוער מכבי תל אביב דיבר בסרביה על התבוסה הכואבת מול צ'לסי: "בשער הראשון הסתבכתי עם הרגליים ו-וויליאן ניצל זאת. אמרו לי להמשיך הלאה כי פשוט אין דרך חזרה ממה שקרה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ההכנות לפני המשחק בין מכבי תל אביב וצ'לסי

פרדראג ראיקוביץ' הגיע למכבי תל אביב בקול תרועה רמה. אחד השוערים המבטיחים באירופה חתם אצל הצהובים תמורת שלושה מיליון יורו, בהעברה שהפתיעה רבים. ביום רביעי האחרון ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות כשעמד בין הקורות במשחק מול צ'לסי, שנגמר עם טעות קשה שלו והפסד 4:0 כואב. ראיקוביץ' דיבר בסרביה על ההפסד, ועל החיזוקים שזכה לאחריו.

"התכוננתי לאחד המשחקים הכי גדולים בקריירה שלי", אמר ראיקוביץ' בסרביה. "ידענו שהסיכויים שלנו להפתיע נמוכים מאוד, וראינו את זה כבר משריקת הפתיחה. למרות זאת, הצלחנו להקשות עליהם בעזרת הגנה חזקה. השער הראשון שספגנו הגיע כמובן לאחר שיקול דעת מוטעה שלי. הסתבכתי עם הרגליים, ו-וויליאן ידע לנצל זאת".

ראיקוביץ' נשאל על הביקורות שספג לאחר המשחק: "קיבלנו המון חיזוקים לאחר ההפסד, ורבים פשוט אמרו לי 'תמשיך הלאה. זה לא משנה אם היה משחק רע של הקבוצה או טעויות שלי, החלטנו להמשיך הלאה ולהתקדם. אין דרך חזרה ממה שקרה וכעת צריך לחזור למסלול'".

שחקני מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ', נוסא איגייבור. קובי אליהו
ממשיך הלאה. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully