וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הפדיחה של רונדה ראוזי, הלחץ של שחקני באיירן מינכן

אלופת ה-UFC יצאה באלגנטיות מרגע מביך מאוד במסיבת עיתונאים, דקות של חרדה אצל הבווארים במהלך הנחיתה בגרמניה וגם: המחווה של זלאטן, האימונים של בואטנג והזריקה המביכה של מייקל קרטר וויליאמס

צילום מסך

בווידאו: שחקן הפוטבול קטוע היד שמשגע את ארצות הברית

17:31: המחווה המרשימה של זלאטן

ב-25 בנובמבר יפגוש פעם נוספת זלאטן איברהימוביץ' את הקבוצה בה גדל - מאלמו. היום הודיע כי החליט לשכור את הכיכר המרכזית בעיר נעוריו, ולשדר בה בעוד למעלה מחודשיים את המשחק בין מאלמו ופריס סן ז'רמן. כמו כן, כתב הכוכב הגדול בחשבון האינסטגרם שלו כי "הפתעות נוספות בדרך".

11:53: הורחק לשישה חודשים לאחר עבירה מכוערת

קה אנגוק האי הוויאטנמי הורחק מהמגרשים לשישה חודשים, לאחר שפגע בשחקן יריב בצורה מזעזעת במהלך משחק בליגה המקומית. האי ניסה לעצור את יריבו שחדר לרחבה, אך במקום לחפש את הכדור, קפץ עם הרגל קדימה לכיוון הברך וספג באופן מפתיע רק כרטיס צהוב. ההתאחדות הוויאטנמית, שצפתה בעבירה לאחר מכן, החליטה להחמיר את עונשו והוא יחזור למגרשים רק בעוד שישה חודשים.

9:30: מנואל נוייר משכנע לשתות קולה זירו

מנואל נוייר נפרד מהשער של באיירן מינכן כדי לנסות לשכנע אתכם לשתות קולה זירו. הוא התייצב במשרד במינכן, הכי רחוק מהמקום שאתם רגילים לראות אותו, ומספק הצצה לחיים טריוויאליים לחלוטין.

07:40: פדיחת הענק של רונדה ראוזי

רונדה ראוזי הפכה בשנים האחרונות לאחת הספורטאיות האהובות בארצות הברית. לוחמת ה-MMA, המכהנת כאלופת ה-UFC הבלתי מעורערת, כבר מזמן יצאה מתחומי האוקטגון כדי לטעום קצת מאור הזרקורים של הוליווד, כששיחקה בסרטים, סדרות והתארחה בתוכניות אירוח שונות. ראוזי, שהקרב הבא שלה יהיה מול הלוחמת הולי הולם, לקחה חלק במסיבת עיתונאים לקידום הקרב, שזכתה למיליוני שיתופים ברשתות החברתיות, לא בשל ציטוט כזה או אחר של הלוחמת, אלא בשל פליטת פה שגרמה הן לראוזי והן לעיתונאים במקום לצחוק נבוך למדי.

07:30: שחקני באיירן מינכן והטיסה המפחידה

רגעים של חרדה עברו על שחקני באיירן מינכן לאחר החזרה הביתה מפיראוס. אחרי שניצחה ביוון, עשתה הקבוצה הבווארית את דרכה לגרמניה, בטיסה שרבים מהשחקנים ואנשי הצוות המקצועי לא ישכחו. הטייס לא הצליח לנחות בניסיון הראשון, פגש את הקרקע והתרומם מיד בחזרה, פעולה שהלחיצה את יושבי המטוס. רק בניסיון השני הצליח הטייס להנחית את המטוס, והיושבים נשמו לרווחה.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. AP
נלחצו. שחקני באיירן מינכן/AP

07:20: קווין פרינס בואטנג שומר על כושר

הקשר הגנאי, קווין פרינס בואטנג, לא הצליח למצוא קבוצה בקיץ האחרון ובסופו של דבר חזר לשאלקה, ממנה שוחרר לפני כחודשיים. בואטנג כנראה מנסה לשמור על כושר גם בביתו, ולרשת העלה סרטון קצר שבו הוא נראה משתמש בשני כיסאות על מנת להתאמן.

07:12: הזריקה האומללה של מייקל קרטר וויליאמס

גארד מילווקי, מייקל קרטר וויליאמס, קיבל את הכבוד להגיש את הכדור הראשון במהלך משחק הבייסבול בין סנט לויס למילווקי, וגרם לרבים להבין במהרה מדוע בחר דווקא בכדורסל. וויליאמס ניסה להגיש כראוי, אך הצליח איכשהו לפגוע דווקא בצלם. "נראה שאני זקוק לחימום", צייץ וויליאמס המובך.

07:07: פייר ג'קסון עם ביצועים מרשימים

גארד פילדלפיה, פייר ג'קסון, מתנשא לגובה 178 סנטימטרים בלבד, אך זה לא מפריע לו להתעופף כמו שחקן גבוה יותר ולבצע דאנקים מרשימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully