וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "הגענו כדי לזכות בזהב, אנחנו הולכים עד הסוף עכשיו"

אחרי שהעלה את ספרד במו ידיו לגמר עם 40 נקודות, הסנטר המופלא חגג: "ידענו שאנחנו צריכים לרצות יותר מצרפת". בעיתונות חגגו: "ג'ורדן הספרדי, ES-PAU-NA, הנקמה בצרפת הושגה"

לפני שנתיים בדיוק נבחרת ספרד הפסידה בביתה בחצי גמר היורובאסקט לצרפת. הערב (חמישי) הנבחרת של סקאריולו השיגה את הנקמה המושלמת כשניצחה 75:80 ועלתה לגמר היורובאסקט, בו תמתין למנצחת במפגש בין סרביה לליטא. פאו גאסול, האיש שבלט מעל כולם באליפות הזו סיפק את אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו עם לא פחות מ-40 נקודות ו-11 ריבאונדים וסחף את קבוצתו לניצחון קשה ומתוק כל כך מול המארחת.

שחקני נבחרת ספרד חוגגים עם פאו גאסול. רויטרס
יש ערימה של חבר'ה על הפרקט/רויטרס

"זה היה משחק נהדר, אין ספק", אמר גאסול והוסיף: "מהדקה הראשונה היו לנו הרבה קשיים. צרפת שיחקה בבית שלה, ועם הרבה אנרגיה אבל אנחנו לא הפסקנו להאמין בניצחון וזה מה שחשוב, אני מאוד שמח. ידענו שאנחנו צריכים לתת את הכול, ולרצות יותר מהם וזה מה שקרה. באנו לכאן כדי לזכות בזהב ועכשיו נלך עד הסוף".

"פאו גאסול הוא השחקן הטוב ביותר שאימנתי", אמר סרג'יו סקריולו. "מגיע קרדיט לכל השחקנים, הם היו נהדרים". "לא הצלחנו לשמור על גאסול", אמר וינסנט קולה. "השריקות של השופט הלכו עם ספרד ולא היו שוויוניות. גאסול שחקן נהדר, אבל פיב"א חייבת לעשות משהו".

רודי גובר, הסנטר מהצד השני שכשל במשימתו לשמור על גאסול, הודה בסיום: "קשה לשחק כשמישהו יכול לגעת בך, אבל אתה לא יכול לגעת בו. זה קשה להפסיד ככה אבל אנחנו נחזור".

בעיתוני ספרד התרגשו כמובן מהצגת הענק של גאסול והשתגעו עם הכותרות. "ES-PAU-NA" ו-"ג'ורדן הספרדי" היו רק חלק מהקומלימנטים שקיבל הענק הספרדי מהעיתונות. חלק אחר מאתרים הוסיפו את גם "הופעה הירואית" ו-"גאסול נקם בצרפת".

עדכון ראשון: 00:35

גם מוראטה מפרגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully