וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: כאלף אוהדים הגיעו לאירוע פתיחת העונה

17.9.2015 / 21:25

הקבוצה קיימה אירוע בסמוך להיכל החדש אותו תחנוך כבר בשבוע הבא בגביע ווינר. "הכשרה ביטוח" תשמש כספונסר הראשי של המועדון במקום חברת UNET

הפנינג של אוהדי הפועל חולון. מגד גוזני
הגיעו בהמוניהם. אוהדי חולון/מגד גוזני

הפועל חולון ערכה הערב (חמישי) אירוע פתיחת עונה במתחם "לה-פארק" הסמוך להיכל החדש, לעיני כאלף אוהדים, בו הוצגו שחקני הקבוצה לקראת העונה הבאה, הצוות המקצועי וההנהלה. אנשי הקבוצה הקרינו במהלך הערב קליפ מרגש עם סלי הניצחון הגדולים של המועדון, שהביאו לה את האליפות בשנת 2008 וגביע המדינה ב-2009, והעניקו מנויי כבוד לשחקני העבר הגדולים של המועדון.

האירוע עצמו החליף את אימון הפתיחה הרשמי של הקבוצה שהיה אמור להיערך לפני כשבועיים וחצי באולם הפחים, ונדחה בשל עניינים טכניים, והאירוע הערב לא היה רחוק מלהדחות גם כן, כשרק שעה קלה לפני תחילתו הגיעה כבאית למקום והמשטרה הסירה את איומה לבטלו.

הקבוצה של אלעד חסין, שתפגוש מחר את עירוני נס ציונה למשחק אימון שני בין הקבוצות, הפעם בחוץ, נחשבת לאחת הקבוצות המעניינות בליגת העל הקיץ. גוני יזרעאלי, אלון ספיר, אייזיק רוזפלט וכרמל בוכמן ממשיכים מהעונה שעברה, ואליהם הצטרפו הישראלים בן רייס, אייל שולמן ודור גולדנברג והזרים המסקרנים כריס רייט, וויל קלייבורן, מייק מוסר וג'רמיס סמית' שמגיע אחרי עונה טובה מאוד במכבי ראשון לציון. חולון קיימה עד עתה שני משחקי הכנה, כשניצחה את מכבי אשדוד במשחק הראשון, והפסידה לנס ציונה בערב החג.

בחולון ניצלו את האירוע כדי להודיע על הספונסר הראשי החדש של המועדון, "הכשרה ביטוח" שתחליף את חברת UNET ששימשה כספונסר הראשי של המועדון בשנים האחרונות וסיימה את תפקידה עם התפטרותו של היו"ר שלמה אייזיק, עליה פורסם לראשונה בוואלה ספורט. הסגולים עסוקים בימים אלה במכירת מנויים לקראת העונה הבאה, כשהמטרה היא להתקרב ל-2,500 מנויים.

שחקני הפועל חולון. מגד גוזני
נבנית שם קבוצה מסקרנת/מגד גוזני
שחקן הפועל חולון גוני יזרעאלי. מגד גוזני
ממשיך לעונה נוספת. גוני יזרעאלי/מגד גוזני
מאמן הפועל חולון אלעד חסין. מגד גוזני
גם הוא נשאר. חסין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully