וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה חודשים אחרי הפציעה: קובי בריאנט קיבל אישור לחזור למגרשים

הפנומן של הלייקרס, שנכנס לעונתו ה-20 ואולי האחרונה ב-NBA, יצטרף לקבוצה שתיפתח את מחנה האימונים בסוף החודש בהוואי. בריאנט סיים את העונה הקודמת עם קרע בכתף אחרי 35 משחקים

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
איך יתנהל הקאמבק הזה? בריאנט/AP

עונת ה-NBA מתחילה להתקרב וחובבי הליגה, ובעיקר אוהדי לוס אנג'לס לייקרס, זכו הערב (חמישי) לחדשות טובות: תשעה חודשים לאחר שקרע בשריר הכתף גמר לו עוד עונה מוקדם מהמתכונן, קובי בריאנט השלים את כל הבדיקות הרפואיות שלו וקיבל אישור לחזור להתאמן ולשחק בצורה מלאה.

בריאנט בן ה-37 נמצא אולי לפני עונתו האחרונה בליגה הטובה בעולם הכדורסל והוא ינסה לעשות את הקאמבק שלו כמו שצריך ולעזור לקבוצה מעיר המלאכים, שבלעדיו נראתה אומללה ביותר בעונה החולפת. בריאנט נפצע בכל אחת משלוש העונות החולפות ולא הצליח לסיים אותן, כאשר לא ברור כמה הגוף שלו יצליח לשרוד את העונה המתישה שבפתח, אבל לפחות בתחילתה הוא צפוי להיות על הפרקט.

הלייקרס יתחילו את מחנה האימונים שלהם בסוף החודש, בהוואי והג'נרל מנג'ר מיץ' מורלנד כבר אמר לאחרונה שהוא מצפה מבריאנט להיות שותף מלא. ב-35 המשחקים בהם שותף בעונה החולפת, העמיד הסופרסטאר, שנכנס לעונתו ה-20 בליגה, ממוצעים של 22.3 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים, אבל גם 37.3 אחוז בלבד מהשדה, הנתון הגרוע בקריירה שלו.

בריאנט ירוויח העונה 25 מיליון דולר, יותר מכל שחקן אחר בליגה, כאשר הוא נכנס לעונתו האחרונה בחוזה העתק עליו חתם. האם הלייקרס יעניקו לו חוזה חדש? הרבה תלוי בדרך בה הקאמבק יתנהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully