וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן עדיין מושלמת, שערי בכורה בליגה לווידאל וקומאן

המצטרפים מיובנטוס הבקיעו ב-0:3 בחוץ על דרמשטאדט והאלופה כבר עם 15 נקודות. רודה השלים. גלדבאך הפסידה 1:0 בדרבי לקלן והיא עדיין ללא נקודות במקום האחרון. וולפסבורג-הרטה 0:2

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
החזיר לפפ. קינגסלי קומאן/GettyImages

המחזור החמישי בליגה הגרמנית יצא לדרך אתמול (שישי) כאשר במשחק המוקדם גברה מיינץ 1:3 על הופנהיים. בשבת, באיירן מינכן שמרה על מאזן מושלם עם 0:3 במגרשה של דרמשטאדט, בעוד בורוסיה מנשנגלדבאך נותרה ללא נקודות אחרי הפסד 1:0 בדרבי לקלן.

seperator

דרמשטאדט - באיירן מינכן 3:0

האלופה שמרה על מאזן מושלם של 15 נקודות בזכות ניצחון קל במגרשה של העולה החדשה, במפגש הראשון בין השתיים מאז 1982. פפ גווארדיולה המשיך עם הרוטציה שלו בהרכב והעניק בכורה בהרכב לקינגסלי קומאן הצעיר, שהחזיר עם שער ראשון במדי קבוצתו החדשה בדקה ה-62. זה קרה אחרי שארתורו וידאל, עוד אחד שעשה את המעבר מיובנטוס לבאיירן מינכן בקיץ, ציין שער ליגה ראשון משלו בדקה ה-20, עם טיל מ-20 מטרים לקורה ופנימה. סבסטיאן רודה, שבישל לקומאן, מצא את הרשת בעצמו דקה לאחר מכן. רגע מרגש הגיע בדקה ה-66, כאשר וידאל פינה את מקומו לטובת חאבי מרטינס, שחזר אחרי פציעה ושיחק לראשונה מאז 2 במאי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן חוגג שער. GettyImages
יופי של שער. ארתורו וידאל/GettyImages

וולפסבורג - הרטה ברלין 0:2

הזאבים העלו את מאזנם ל-11 נקודות ונותרו ללא הפסד. ניקלאס בנדטנר פתח בחוד, אבל לא הצליח להכניע את תומאס קראפט ולאחר מכן את רונה ירסטיין הנורבגי, שנכנס לשערה של הרטה ברלין במחצית השנייה. אלא שבדקה ה-71 בנדטנר פינה את מקומו לטובת באס דוסט, וההולנדי מצא את הרשת בחלוף חמש דקות, כשוולפסבורג פיצחה את מלכודת הנבדל של האורחים. דוסט השלים צמד עם פנדל בדקה ה-88, והרטה נותרה ללא ניצחון במגרשה של וולפסבורג מאז אוקטובר 2011.

אנדרה שורלה שחקן וולפסבורג לפני מיטשל וייזר שחקן הרטה ברלין. GettyImages
וולפסבורג עדיין ללא הפסד. אנדרה שורלה לפני מיטשל וייזר/GettyImages

קלן - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1

פתיחת העונה האיומה של מנשנגלדבאך נמשכת. הקבוצה שסיימה במקום השלישי בעונה שעברה, רשמה הפסד חמישי ונותרה ללא נקודות. הפעם זה היה כואב במיוחד, עם הפסד בדרבי לקלן. אנתוני מודסט הצרפתי נגח את שער הניצחון בדקה ה-64 וסייע למארחת להתאושש אחרי התבוסה 6:2 בפרנקפורט בשבוע שעבר.

אנתוני מודסט שחקן קלן. GettyImages
הכריע את הדרבי. אנתוני מודסט/GettyImages

מיינץ - הופנהיים 1:3

פתיחת העונה הנוראית של הופנהיים נמשכת, וכעת היא סופרת נקודה בלבד מארבעה משחקי (בצירוף הדחה מהגביע). מיינץ, מצידה, מתאוששת מההפסד לשאלקה במחזור הקודם בזכות שלושער גדול של יונוס מאלי (18, 61, 68), שביטל שער יתרון מוקדם של ג'ונתן שמיד.

שחקן מיינץ יונוס מאלי. Alex Grimm, GettyImages
הצגה גדולה. מאלי/GettyImages, Alex Grimm

משחקים נוספים

ורדר ברמן - אינגולשטאדט 1:0 (אלמוג כהן פצוע)
לאינגולשטאדט: מוריץ הארטמן (90+3)

המבורג - איינטרכט פרנקפורט 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully