וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרש עם טעם רע: שיא שלילי בקניות PPV בקרב האחרון של מייוות'ר

המתאגרף גבר על אנדרה ברטו ותלה את הכפפות, אך הקרב החלש מכר רק כ-400 אלף צפיות של שלם וצפה, הנתון הנמוך של "מאני" בעשור האחרון. לשם השוואה, מייוות'ר - פקיאו מכר 4.4 מיליון

פלויד מייוות'ר השיג ביום שבת את הניצחון ה-49 ברציפות שלו בקריירה ולאחר מכן החליט לפרוש מאיגרוף, לפחות לעת עתה. עם זאת, מייוות'ר, שהשתווה לרוקי מרציאנו האגדי, פרש עם טעם מר לאחר שהקרב האחרון שלו, מול אנדרה ברטו, השיג מספרים רעים מאוד מבחינת קניות שלם וצפה, הכנסות ומכירות כרטיסים.

ההערכות הראשוניות מדברות על בין 400 ל-550 אלף קניות, כשלשם השוואה, הקרב הקודם של "מאני", מול מני פקיאו, במה שהוגדר כ-"קרב המאה", השיג כ-4.4 מיליון קניות, שיא כל הזמנים.

פלויד מייוות'ר, מתאגרף אמריקאי. GettyImages
קרב חלש. מייוות'ר וברטו/GettyImages

הקרב עשה קולות של אירוע בינוני עוד עם תחילת מכירת הכרטיסים, כשימים ספורים לפני הקרב עוד היו כרטיסים פנויים למכירה, אירוע נדיר לקרב של מייוות'ר בעשור האחרון, בטח לאור העובדה שהוא הודיע על פרישתו עוד לפני הקרב. כנראה שהיריב שבחר, אנדרה ברטו, היה דמות עוד פחות פופולרית ממה שהעריכו מארגני הקרב.

הקרב אכן היה חלש יחסית, כמעט ללא התקפות מצד שני המתאגרפים, והסתיים, כמעט כמו תמיד בקרב של "מאני", בהחלטת שופטים לטובת מייוות'ר אחרי 12 סיבובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully