וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיניה קרע את הרצועה הצולבת, לואיס אנריקה: "טר סטגן לא אשם"

קשר ברצלונה נפצע בצורה קשה וייעדר כחצי שנה, אך קיבל הצעה לחוזה חדש. המאמן: "סופגים שערים בגלל הסגנון". ונגר האשים את השופט בהרחקת ז'ירו: "לא מבין אותו". פפ: "שלטנו במשחק"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

המחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות מאחורינו ומלבד התבוסה שהנחילה צ'לסי למכבי תל אביב, שבעה משחקים נוספים ניפקו 24 שערים במחזור פורה ומלא הפתעות. רומא סחטה 1:1 מאלופת אירופה ברצלונה, ארסנל הופתעה עם 2:1 בזאגרב ובאיירן מינכן בשלה, עם 0:3 מול אולימפיאקוס בחוץ. בבית של הצהובים, דינמו קייב ופורטו נפרדו ב-2:2.

רומא וברצלונה נפרדו ב-1:1, דינמו זאגרב הפתיעה את ארסנל

ראפיניה שחקן ברצלונה. AP
פחות קשה מחשבו. ראפיניה/AP

מעבר לתיקו ולהופעה ה-100 של ליאו מסי בליגת האלופות, בברצלונה התעסקו בעיקר בפציעה של ראפיניה, שספג תיקול חזק מאוד מראדג'ה נאינגולן מרומא ופונה מהמגרש על אלונקה. לאחר המשחק אמר המאמן, לואיס אנריקה שראפיניה ייעדר תקופה ארוכה, אך עם החזרה לקטאלוניה יש עדיין תקווה שהקשר המוכשר יחזור מוקדם מהצפוי. ראפיניה, שירד מהמטוס על קביים ונסע היישר לביה"ח בברצלונה, עבר MRI ובקבוצה ישחררו הודעה בקרוב על חומרת פציעתו. השמועות דיברו על כך שהפציעה אינה חמורה כפי שחשבו והקשר ייעדר חודש וחצי בלבד, אך לבסוף, ברצלונה הודיעה כי הקשר סובל מקרע ברצועה וייעדר לפחות חצי שנה מהמגרשים.

לאחר שסיכמו עם השחקן, בברצלונה הציעו לו חוזה חדש ל-5 שנים. הסכומים שיקבל עדיין לא פורסמו, אך בקבוצה נחושים להשאיר את הברזילאי עד סוף עונת 2020/2021.

בחזרה למשחק, לואיס אנריקה ניסה להסביר את התיקו ואמר: "הפציעה של ראפיניה השפיעה על השחקנים. יש לנו קשיים לאחרונה לשחק נגד קבוצות שסוגרות את המשחק. קשה לייצר הרבה מצבים ברמה כזו של כדורגל, אבל תקפנו ואני חושב שהגיע לנו לנצח".

על השער של רומא, אותו כבש אלסנדרו פלורנצי מכ-40 מטרים ומעל מארק אנדרה טר סטגן, אמר המאמן: "לפלורנצי היה הרבה מזל בשער הזה, זה המחיר שאנחנו משלמים לעיתים בגלל סוג ההגנה שלנו, לטר שטגן אין שום אחריות בשער. אני אשם בשער יותר ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
מאוכזב מהשופט. ונגר/רויטרס

המאוכזבת הגדולה של הערב, ארסנל, שהפסידה 2:1 לדינמו זאגרב, מנסה ללקק את הפצעים. המאמן ארסן ונגר, ניסה להסביר את היכולת העלובה של קבוצתו: "לא היה לנו מזל, היו לנו הרבה הזדמנויות והחזקנו הרבה בכדור, אך לא ניצלנו את זה".

"אני חושב שהגול הראשון שלהם היה בנבדל ושההרחקה של ז'ירו הייתה חמורה מדי", הסביר הצרפתי, "לא היינו טובים, אך גם לא השופט, שנתן להם להיכנס בנו בצורה די קשה ולא העניש את השחקנים שלהם. אוליבייה אשם בצהוב הראשון שלו כי הוא מחה בפני השופט, אך בשני סתם לא היה לו מזל והשופט החמיר איתו, אני לא מבין את השופט ולא רק בהחלטה הזו".

ונגר סיכם: "כשלא מנצחים את המשחק, צריך להסתכל על עצמך ולראות איך מתקנים. אני צריך לנתח את המשחק כדי לראות מה לא עבד".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
"המשחק הראשון לא קל". גוואדיולה/GettyImages

הקבוצה הגדולה היחידה שעשתה את העבודה שלה כמו שצריך והשיגה ניצחון 12 במחזור הפתיחה של שלב הבתים היא באיירן מינכן, שיצאה ליוון והשיגה 0:3 קל על אולימפיאקוס.

המאמן, פפ גווארדיולה, אמר לאחר המשחק: "המשחק הראשון במפעל הזה אף פעם לא קל, אך שלטנו מהתחלה ועד הסוף. חשוב לזכור שהם לא הפסידו בששת המשחקים האחרונים שלהם בבית וחשוב לתת קרדיט לשחקנים שלי על ההישג שלהם".

תומאס מולר, שכבר שער חריג כשניסה להרים את הכדור אמר: "ניסיתי להרים לנגיחה של לבנדובסקי, אך לשמחתי זה הלך לשער, כבר באוויר ראיתי שזה כדור מסוכן ואני שמח שהוא נכנס".

מאמן דינמו קייב סרגיי רברוב. GettyImages
יפגוש את מכבי. רברוב/GettyImages

המשחק המקביל בבית של מכבי תל אביב, בין דינמו קייב לפורטו, הסתיים ב-2:2 ומאמן האוקראינים, סרגיי רברוב, דיבר על המשחק הטוב, שצריך להדאיג את הצהובים: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי, שעבור רובם זה היה משחק ראשון בליגת האלופות".

"כל הקבוצה עבדה ביחד ולמרות שפורטו קבוצה חזקה, לא אפשרנו להם ליצור הרבה מצבים".

עוזר מאמן פורטו, רוי בארוש אמר: "במחצית השנייה היינו טובים יותר ושלטנו במשחק. הגול השני שלהם היה בנבדל, אך חשוב שלא הפסדנו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully