וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב גברה על שולה 66:71, ג'ורדן פארמר הצטיין

הצהובים כבר פיגרו ב-8 הפרש ברבע השני, אך הגארד המוביל (18 נק') נעזר בדקות טובות של דרגאן בנדר (10 ו-10 ריבאונדים) כדי לבצע מהפך בטורניר ההכנה בצרפת. בשישי: נאנטר

שחקן מכבי תל אביב ג'ורדן פארמר. ברני ארדוב
הצטיין. פארמר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב פתחה הערב (רביעי) את השתתפותה בטורניר ההכנה פרוסטארס באנז'ה, צרפת, כשניצחה את שולה 66:71. ביום שישי היא תפגוש את נאנטר.

"התחלנו את המשחק מאוד לא מרוכזים וקלענו רק עשר נקודות ברבע הראשון עם המון החטאות לייאפ ושלשות חופשיות", סיכם גודס. "גם ברבע השני לא היינו חדים, בעיקר התקפית, וסיימנו את המחצית רק עם 25 נקודות. למחצית השנייה עלינו הרבה יותר חדים, גם התקפית וגם הגנתית, והגענו ל-46 נקודות בחצי השני. יש עוד הרבה עבודה על תיאומים הגנתיים וביצוע התקפי נכון. בסך הכול הפכנו יום לא טוב שלנו לניצחון שזה גם חשוב".

גיא גודס, שחסר את דגן יבזורי ויוגב אוחיון שקיבלו מנוחה אחרי היורובאסקט, העלה בחמישייה את ג'ורדן פארמר, טיילור רוצ'סטי, דווין סמית', בריאן רנדל ו-ויטור פבראני. הצרפתים עלו ל-0:5 מהיר, גיא פניני וסילבן לנדסברג עלו מהספסל, היתרון של שולה צמח ל-5:13, פניני השווה ל-13:13, היריבה ברחה חזרה ל-16:24, וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 25:32. פארמר קלע 11 מ-25 הנקודות הראשונות של הצהובים.

טרבור אמבקווה החליף את פבראני בחמישייה שעלתה בפתיחת הרבע השלישי, פארמר המשיך לתת את הטון ופניני השלים מהפך כדי לקבוע 41:44 לצהובים, ועם העליה לרבע המכריע הראה לוח התוצאות 46:46. דרגאן בנדר סיפק כמה דקות טובות, ולקראת סיום עלתה מכבי ל-62:64. בנדר, דווין סמית' ורוצ'סטי דאגו שהיתרון יישאר בצד הצהוב גם עד לשריקה לסיום.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ורדן פרמאר 18 (4 מ-7 ל-3), בריאן רנדל 11, דרגאן בנדר 10 ו-10 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 8, גיא פניני 7, דווין סמית 6, טיילור רוצ'סטי 5, טרבור אמבקווה 4, ויטור פבראני 2.

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. ברני ארדוב
יש עתיד. בנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully