וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו יול לקראת חצי גמר היורובאסקט: "צרפת פייבוריטית"

כוכב נבחרת ספרד מוכן לקרב הגדול מול הנבחרת שהדיחה אותו ביורובאסקט הקודם ובאליפות העולם הקודמת: "אנחנו לא יכולים לבסס את חיינו על נקמות"

שחקן נבחרת ספרד סרחיו יול מול שחקן נבחרת סרביה נמניה נדוביץ'. GettyImages
רגע האמת. יול/GettyImages

שלב חצי הגמר של היורובאסקט יביא איתו קרב ענק מחר (חמישי, 22:00, ספורט5), כשצרפת תארח את ספרד. מדובר בשחזור של חצי גמר אליפות אירופה הקודמת, אז ניצחו הצרפתים 72:75 בהארכה בדרך לזכייה בטורניר, כמו גם בשחזור של רבע גמר אליפות העולם מהקיץ שעבר - גם אז היו ידם של הטריקולור על העליונה, כשניצחו 52:65 לפני שהודחו בחצי הגמר.

"לפגוש את צרפת זה נחמד, אבל אנחנו לא יכולים לבסס את חיינו על נקמות", אמר כוכב הספרדים סרחיו יול לקראת המפגש. "הם קצת יותר פייבוריטים מאיתנו בגלל שפיזית הם מדהימים והם בבית, יהיו להם 25-27 אלף איש שיתמכו בהם. זה מסוג המשחקים בהם אתה לא צריך מוטיבציה, רק לשחק משחק שכזה נותן את המוטיבציה שצריך".

ספרד, שממש לא הרשימה בבית המוות ועלתה לשמינית הגמר בשניות הסיום של המחזור האחרון, עברה ברבע הגמר את יוון בסיומה של דרמה נוספת והצגה נוספת של פאו גאסול הבלתי עציר. הניצחון הזה הוכיח לכל הפרשנים שמיהרו להספיד אותם שהספרדים עדיין לא גמרו את הסוס, וכעת הם רחוקים שני משחקים בלבד מהשבת התואר בו זכו ב-2009 ו-2011.

"יכול להיות שבית המוות עזר לנו", אמר יול. "אולי לא היינו משחקים כל כך טוב עכשיו אם בית המוות לא היה כל כך קשה לנו. עכשיו יש לנו את האמונה אחד בשני, ננצח ביחד ונפסיד ביחד. נשאיר את כל הכאבים שלנו במלון".

צרפת, מצידה, נהנתה מהגרלה קלה וסיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם. לאחר מכן הגיעה הצגה גדולה בשמינית הגמר עם 53:76 על טורקיה, ואז מחצית שניה טובה בניצחון על לטביה ברבע הגמר. הטריקולור מחפשים זכייה שנייה ברציפות (ושנייה בתולדותיהם), בעוד ספרד נואשת להשיב לעצמה את התואר, ולחגוג מדליית זהב שלישית ביורובאסקט.

שחקן נבחרת צרפת, טוני פארקר. AP
גם הפעם יכניע את הספרדים? פארקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully