וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הגמבי מומודו סיסיי חתם בנתניה: "שמחים לצרף שחקן כמוהו"

שחקן נבחרת גמביה (26, 1.95 מ') ששיחק בווסטרלו הבלגית, ז'ילינה הסלובקית ובשנתיים האחרונות בקאיראט הקזחית ישלים את הסגל הצהוב. דורה: "מאמין שנדע להפיק ממנו את המקסימום"

one

מכבי נתניה הודיעה הערב (רביעי) על החתמת חלוץ חדש. מדובר במומודו סיסיי, שנבחן במועדון בשבוע וחצי האחרונים וכעת, לאחר שעבר בדיקות רפואיות, הצטרף כשחקן חופשי. סיסיי (26, 1.95 מ') רשם 11 הופעות וכבש חמישה שערים במדי נבחרת גמביה הבוגרת. את הקריירה האירופית שלו החל בווסטרלו הבלגית (2008-2010), לאחר מכן הצטרף ללז'ילינה הסלובקית, לה עזר להעפיל לליגת האלופות, ובשורותיה כבש 7 שערים בו-58 הופעות, כולל אחת במספרת מול ספרטה פראג. בשנתיים האחרונות שיחק בקאיראט הקזחית, וכבש 18 שערים ב-46 משחקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתם אחרי התרשמות של שבוע וחצי. סיסיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו שמחים לצרף חלוץ כמו סיסיי לסגל, אני מאמין שאחרי ההתרשמות והאימונים עם הקבוצה נדע להפיק ממנו את המקסימום לטובת הקבוצה", אמר המאמן שלומי דורה.

דורון אוסידון, יו"ר המועדון, הוסיף: "ההחתמה של סיסיי סוגרת בעצם את הסגל של המועדון. כולנו זוכרים את המצב הקשה עמו התמודד המועדון ערב פתיחת העונה. אני מבקש לנצל את ההזדמנות הזאת בכדי להודות לראש עיריית נתניה, לספונסרים ולאוהדים על האמונה והתמיכה והעמידה לצדו של המועדון בשעותיו הקשות ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully